نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان جهاد را زیباترین و قشنگ‌ترین لباس بر تن انسان‌های با تقوا دانست.

جهاد زیباترین و قشنگ‌ترین لباس بر تن انسان‌های با تقواستبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلیمن خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه هر کس مسیر جهاد را زایل کند خداوند عذاب الهی را بر او نازل می‌کند، خاطر نشان کرد: جهاد در راه خدا دری است از در‌های بهشت که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شهادت دری است از در‌های بهشت گفت: جهاد زیباترین و قشنگ‌ترین لباس بر تن انسان‌های با تقواست.

 حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه کسانی که خدا را بندگی می‌کنند از چیزی ترس ندارند، گفت: خداوند لباس تقوا بر تن عاشقان خود می‌کند.

او  با بیان اینکه هر کس مسیر جهاد را زایل کند خداوند عذاب الهی را بر او نازل می‌کند، خاطر نشان کرد: جهاد در راه خدا دری است از در‌های بهشت که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه سردار بزرگ اسلام، مالک اشتر علی زمان حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خود رسید، شهادت این سردار بزرگ را به پیشگاه مقدس امام زمان، رهبر معظم انقلاب و پیشگاه ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام /ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.