نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: نقش ویژه رهبری همواره در تمام لحظه‌های حساس نظام اسلامی خودنمایی کرده است.

نقش ویژه رهبری همواره در تمام لحظه‌های حساس نظام اسلامی خودنمایی کرده استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان اینکه مردم ایران این بار هم به صحنه آمدند و طومار دشمنان به ویژه اشرار را در هم پیچیدند گفت: نقش ویژه رهبری همواره در تمام لحظه‌های حساس نظام اسلامی خودنمایی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با یاد آوری اقدامات اشرار در وقایع آبان ماه، افزود: رهبری بار‌ها درباره ایجاد فتنه توسط دشمنان هشدار داده بودند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه خون‌های زیادی در ۴۰ سال گذشته برای عزتمندی ایران اسلامی اهدا شده گفت: مردم ایران این بار هم به صحنه آمدند وطومار دشمنان به ویژه اشرار را در هم پیچیدند

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خط شکن بودن زنجانی‌ها در حضور به موقع ومحکوم کردن اقدامات اشرار در تخریب اموال عمومی گفت: مردم ایران در برابر تحریم. تهدید وفشار حداکثری با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار پیروز خواهد شد

خطیب نماز جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی وملی دانست وافزود:مردم به وظیفه خود آگاه هستند ودر تمام صحنه‌های حساس کشور با شکوه تمام حاضر خواهند شد.

حجت الااسلام والمسلمین خاتمی با تاکید بر رعایت قانون از سوی همگان گفت: هیات‌های اجرایی وهیات‌های نظارت با صلابت ورعایت حق الناس وظایف خود را انجام دهند.

امام جمعه زنجان ۲۶ آذر رایاد آور روز ولایتمداری قشر زحمتکش حوزه حمل ونقل دانست وگفت در سال ۶۲ این قشر با اقدام جهادی در خدمات رسانی به مردم خوب عمل کردند.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.