شهردار منطقه هفت گفت: با توجه به اهمیت روان سازی ترافیک و افزایش ایمنی تردد شهروندان، شهرداری منطقه هفت اجرای طرح‌های هندسی ترافیکی و اصلاح معابر در جهت رفع معضل ترافیک در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید معصومی گفت: امسال تعداد ۱۰ طرح هندسی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است و تعداد ۱۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال نیز در سطح منطقه در حال اجرا است.

او با بیان اینکه تعداد ۲۰ طرح هندسی ترافیکی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال توسط واحد حمل و نقل و ترافیک منطقه در حال تعیین برآورد است، تصریح کرد: پروژه طرح هندسی تقاطع بولوار اتحاد و خیابان شهید دوران، طرح هندسی میدان شهید شیرودی، پروژه طرح اصلاح بولوار تخت جمشید و اجرای طرح هندسی بولوار امام خامنه‌ای از جمله اقدامات انجام شده در این خصوص است.

شهردار منطقه هفت ادامه داد: بولوار شهید شیرودی به دلیل راه دسترسی به فرودگاه شهید آیت الله دستغیب یکی از معابر پر تردد در منطقه هفت است و با اجرای طرح هندسی میدان و بولوار شهید شیرودی علاوه بر بهسازی محیط شهری و تسهیل در عبور و مرور شهروندان، بار ترافیکی این بولوار نیز کاهش یافته و در مجموع اجرای این پروژه سبب روان سازی ترافیک در این محور خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار