استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های گردشگری و طبیعت گردی در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در جزیره هرمز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،فریدون همتی، استاندار هرمزگان در نشست بررسی طرح‌های سرمایه گذاری در جزیره هرمز و لارک گفت: طرح‌های گردشگری و طبیعت گردی در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در جزیره هرمز اجرا می‌شود.

همتی افزود: افزایش ورود گردشگران به جزیره هرمز در سال‌های گذشته باعث ایجاد اشتغال برای مردم شده است.

او با اشاره به اینکه مردم جزیره هرمز می‌توانند مشارکت بیشتری در اجرای طرح‌های توسعه‌ای این جزیره داشته باشند، گفت: ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی‌ نقش مهمی در حضور گردشگران در این جزیره دارد.

استاندار هرمزگان افزود: ارائه آموزش‌های لازم در راستای ارتقای توانمندی مردم، پرداخت تسهیلات و توجه به فعالیت‌ها و اشتغال بومی و محلی از جمله صنایع دستی و محصولات خوراکی و همچنین ایجاد زیرساخت‌ها و تاسیسات مناسب مورد توجه قرار دارد.

همتی گفت: از سرمایه‌گذاری در جزایر هرمزگان به ویژه در زمینه گردشگری حمایت و استقبال می‌کنیم.

او افزود: راه اندازی کمپ‌های اسکان و اقامت گردشگران در جزیره لارک نیز در دستور کار است.

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام به منظور ساماندهی نوار ساحلی جزیره لارک، گفت: امکانات مناسب برای پیاده‌روی و دوچرخه سواری و همچنین ایجاد مراکز اقامتگاهی و خدماتی و رفاهی برای گردشگران در سواحل جزیره لارک ایجاد می‌شود.

فریدون همتی افزود: تلاش می‌کنیم تا بخش زیادی از این طرح‌ها تا پایان سال و برای استفاده گردشگران در تعطیلات عید نوروز آماده شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.