آیت‌الله شیخ عیسی قاسم ضمن انتشار بیانیه‌ای، تجاوز آمریکا به مقر حزب‌الله عراق در غرب این کشور را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای حملات آمریکا به مقر حزب‌الله عراق در غرب این کشور را محکوم کرد.

وی در این بیانیه تاکید کرد تجاوز وحشیانه به مقر‌های نظامی نیرو‌های «نجات‌بخش» حشد شعبی و نیرو‌های «آزاده» حزب‌الله که دو نیروی ملی و بازوی نظامی عراق‌اند، جای تعجب ندارد، چراکه عراق دژی مستحکم و نفوذناپذیر از قلعه‌های اسلام و ایمان است و ملت عراق اهل عزت و ایستادگی‌اند.

شیخ عیسی قاسم در این بیانیه همچنین افزوده: «هدف این تجاوزات که به زانو درآوردن نیرو‌های مؤمن است، الهامی از الهامات شیطان است که بر لشگریان خود القاء کرده، چراکه مؤمن در مواجهه با مرگ در راه خدا تضعیف نمی‌شود و وحشتی از خط جهاد ندارد و هیچ وعده و تهدیدی عزم و اراده او را از بین نمی‌برد».

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تجاوز آمریکا را تجاوزی علیه کل امت اسلامی خواند و از آن به عنوان درهم شکننده عزت و کرامت انسانی، خوارشمردن ارزش حیات و تحکیم زبان جنگل در جامعه جهانی یاد کرد. وی همچنین مقابله با چنین تجاوزاتی را واجب مؤکد بر همه دانست. وی  تصریح کرد این تجاوز، تجاوزی آشکار و شدید علیه تمام بشریت است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار