به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) مراسم جشن روز پرستار در شهرستان زرند برگزار و از پرستاران نمونه این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل از پرستاران نمونه در زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س)  جشن روز پرستار با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی و بهداشتی و درمانی و پرستاران شهرستان زرند برگزار شد و در پایان این مراسم از پرستاران نمونه این شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

فرماندار زرند در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و نامگذاری این روز به نام پرستار گفت: اولین پرستاری که در اسلام شناخته شد حضرت زینب کبری (س) است.

او کار پرستاری را یک نوع عبادت دانست و افزود: خدمت کردن به بیماران از اجر و ثواب بسیار والایی برخوردار است.

او سالروز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار را افتخار پرستاران دانست و اظهار داشت: می‌طلبد پرستاران در حوزه کاری خود حضرت زینب (س) را الگو و سرمشق کار خود قرار دهند.

فرماندار زرند با قدردانی از زحمات و خدمات پرستاران گفت: پرستاران در واقع با کار خود تکمیل کننده تلاش پزشکان هستند و نقش ارزشمندی را در توسعه سلامت جامعه دارند.

فرماندار زرند، اجرای طرح تحول سلامت را گام ارزشمندی در کشور دانست.

فرماندار زرند ادامه داد: علی رغم تحریم‌های ظالمانه اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف بویژه بهداشت و درمان برداشته شده است که باعث مایوس شدن دشمنان شده است.

صادق زاده شهرستان زرند را تابلو جامعه ایمن کشور دانست و گفت: بسیاری از نقاط حادثه خیز این شهرستان را مرتفع کردیم و پیشگیری در اولویت برنامه‌های شهرستان است.

بیش از سه سال از زمان ادغام دو بیمارستان امام علی (ع) و سینا زرند میگذرد که با تعامل و همکاری مدیران و پرسنل سخت کوش این دو بیمارستان گام‌های ارزشمندی در خدمت رسانی به شهروندان را برداشته آند.

او از افتتاح بیمارستان جدیدالحداث ۱۴۶تختخوابی سینا زرند در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این بیمارستان با مجهزترین امکانات روز دنیا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

این مراسم با اجرای چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری همراه بود و از پرستاران نمونه شهرستان زرند با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.