تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای «یک ـ هیچ» در حوزه هنری خوزستان

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری خوزستان گفت: فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای «یک ـ هیچ» در این استان تولید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی حیاتی مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری خوزستان با اشاره به تولید فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای «یک ـ هیچ» در استان گفت: فیلم «یک ـ هیچ» به کارگردانی مسلم آقاکوچک‌زاده و تهیه‌کنندگی واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری خوزستان تولید شده است.

او درخصوص موضوع این فیلم بیان داشت: «یک ـ هیچ» فیلمی است در ژانر اجتماعی و موضوع آن آسیب‌شناسی مساله خاک و بحران محیط زیست و شاخه‌های منشعب از آن است و به مسایلی همچون مساله فقر، خشونت و نزاع خیابانی و... اشاره دارد.

حیاتی اظهار کرد: این فیلم به کارگردانی مسلم آقاکوچک‌زاده و ایفای نقش سهیل نجارنژاد، حمید حیاتی و با تصویربرداری عباس جان‌احمدی، دستیار تصویر عادل کعبی، تدوین کوردمان پویش، جلوه‌های ویژه مهرداد فخرپور، صداگذاری حسین شعبانی و عکاسی مسلم آقاکوچک‌زاده در ۱۱ روز در اهواز فیلمبرداری و آماده نمایش شد.

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری خوزستان افزود: در این فیلم دو پسر بچه در زمین‌های خاکی جنوب کشور در یک روز خاکی در حال بازی فوتبال هستند. آن دو تلاش می‌کنند که برنده بازی باشند تا اینکه یک ضربه پنالتی به سود یکی از آن‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.