مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق کارت‌های بانکی با ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به سرقت کارت بانکی افراد در جلو خودپرداز‌ها می‌کرد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری مرودشت مبنی بر سرقت کارت بانکی آن‌ها در جلو خودپرداز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ویژه دایره تجسس کلانتری قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی، تلاش‌های شبانه روزی، مراقبت‌های ویژه و کار‌های اطلاعاتی و فنی، موفق به شناسایی سارق شدند و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

زراعتیان افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی و پلیسی، گفت در جلو دستگاه‌های خودپرداز به انتظار می‌ایستادم و هنگامی که فردی بی سواد برای انجام عملیات بانکی به او مراجعه می‌کرد در یک فرصت مناسب کارت بانکی وی را پس از گرفتن رمز آن با کارت بانکی دیگر تعویض و با سرعت از محل متواری می‌شدم.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: این سارق حرفه‌ای سابقه دار پس از سرقت کارت بانکی، موجودی آن را به حساب کارت دیگری که آن هم سرقتی بود انتقال و اقدام به خرید می‌کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات و بازجویی از این سارق، بیش از ۱۰ فقره سرقت کارت بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از او کشف شد، ادامه داد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کامیون حامل کالای قاچاق میلیاردی در خرمبید توقیف شد

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در شهرستان خنج خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان خنج اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند یک دستگاه تریلر حامل کالا را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۵۱ عدد کامپیوتر و قطعات مربوطه، ۴۷۵ عدد لب تاب و شارژر، ۳۴ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۵ دستگاه گوشی آیفون، ۵۱ عدد اسباب بازی، ۳۰۴ عدد تاچ ال سی دی و هدفن، ۸ عدد لوازم آرایشی، ۲۲ عدد راکت پینگ پنگ، ۲۰۰ دستگاه ماساژر پوست و ۱۲ دستگاه ماشین ریش تراش قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی و معرفی او به مراجع قضائی، بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۸ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف پراید و کشف ۲۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی پاسارگاد از توقیف یک سواری پراید و کشف ۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی پاسارگاد اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور مواصلاتی، به یک سواری پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، مقدار ۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت اضافه کرد: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فوت راکب موتورسیکلت در برخورد با وانت پراید

رئیس پلیس راه جنوب فارس گفت: فردی موتورسوار در برخورد با وانت پراید در محور شهرستان لارستان، جان خود را از دست داد.

سرهنگ حمدالله هوشمندی رئیس پلیس راه جنوب فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر فوت در محور روستایی علی آباد شهرستان لارستان، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه، ماموران مشاهده کردند یک وانت پراید در محور مذکور با فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال طی طریق بوده برخورد و منجر به فوت راکب شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را موکول به تحقیقات بعدی اعلام کردند.

کشف بیش از ۲۰ کیلو تریاک در منزل مسکونی

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۲۷ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز افزود: مأموران کلانتری این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در یکی از محله‌های شیراز دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، میزان ۲۷ کیلو تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تلاش برای دستگیری مالک بار و قاچاقچی متواری ادامه دارد.

دستگیری ۲ سارق با ۱۶ فقره سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۶ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو و اماکن خصوصی در فیروزآباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و بدست آوردن سرنخ، ۲ نفر متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار بیان کرد: متهمان در بررسی فنی به ۱۶ فقره سرقت قطعات خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف وانت نیسان حامل احشام قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی خنج از توقیف یک وانت نیسان حامل ۲۸ راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم کرامت کریمی فرمانده انتظامی خنج اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان خنج هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک وانت نیسان مشکوک و ضمن توقیف و بررسی آن موفق به کشف ۲۸ راس دام قاچاق شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه را ۴۱۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص راننده وانت برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار