مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه ۱۰ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله میلیاردی قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد از کشف محموله کالای قاچاق از یک کامیون به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهراب زارعپور گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محور علامرودشت به سمت خنج، به یک سواری ۴۰۵ حامل بار قاچاق مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴۴ دستگاه تنظیم دما شبکه‌های اینترنتی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ زارعپور با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

کشف سیگار قاچاق میلیاردی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۲۸۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محور عسلویه- فیروزآباد به یک پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به راننده برای بررسی بیشتر دستور ایست دادند.

او ادامه داد: راننده که عرصه را بر خود تنگ می‌دید بدون توجه به دستور پلیس ضمن افزایش سرعت خود پس از طی مسافتی با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه با رها کردن خودرو متواری شد.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۸۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند، گفت: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۳ نفر سارق و کشف ۵۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح جزئیات این خبر گفت: اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان در نقاط اصلی و حاشیه‌ای شهرستان ممسنی اجرا شد.

سرهنگ قسام با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها ماموران موفق شدند ۲۳ نفر سارق را دستگیر و ۵۳ فقره انواع سرقت را کشف کنند، افزود: دستگیری ۸۱ نفر معتاد و خرده فروش و کشف ۴۳۲ گرم تریاک، ۱۰۵ گرم سوخته، ۷ سانت شیشه، ۲۲ گرم هروئین، ۳۴ عدد انوع قرص روان گردان و ۵۶۵ گرم سایر مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: ماموران در این طرح‌ها موفق شدند ۸۶ خودرو و ۳۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به ابراز رضایت کامل عموم مردم از اجرای چنین طرح‌ها، بر همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان تاکید و خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک که منجر به آسیب‌ها و جرائم اجتماعی می‌شود مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۵۰ تن دانه روغنی فاسد در سروستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۳۵۰ تن دانه روغنی فاسد و کپک زده به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان سروستان خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران انتظامی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی از ورود ۱۴ دستگاه کامیون حامل دانه‌های روغنی فاسد به این شهرستان مطلع و سریعاً نسبت به شناسایی و توقیف آن‌ها اقدام کردند.

سرهنگ ملک‌زاده بیان کرد: ماموران انتظامی سروستان با گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند ۱۴ دستگاه تریلر حامل دانه روغنی را توقیف کنند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها، میزان ۳۵۰ تن دانه روغنی فاسد و کپک زده را کشف کردند، کفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه دانه‌های روغنی از شهر‌های جنوبی کشور به یکی از کارخانه‌های روغن ساز سروستان بارگیری شده بود، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف انبار احتکار ۶۰ تنی خوراک دام در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۶۰ تن خوراک دام احتکار به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در یک انبار در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان خبرداد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان از احتکار گسترده خوراک دام در یکی از شرکت‌های تعاونی تولید خوراک دام و طیور در یکی از روستا‌های اطراف مرودشت مطلع شدند.

او افزود: اکیپی از ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پس از هماهنگی با مراجع قضائی به همراه کارشناسان ادارات صمت، دامپزشکی و جهاد کشاورزی به محل مذکور مراجعه، که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۶۰ تن خوراک دام فاقد هرگونه مجوز نگهداری در انبار موجود است.

رئیس پلیس مرودشت با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص انبار پلمپ و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ زراعتیان از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص احتکار کالا و یا اعمال مجرمانه را در اسرع وقت با تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

پراید حامل ۲۴ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی پاسارگاد از کشف ۲۴ کیلو تریاک در بازرسی از یک خودرو پراید خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور سعادت شهر به سمت آباده، به یک خودرو پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو میزان ۲۴ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندلی جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ نیکبخت از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف ۳۵ کارتن معسل قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۳۵ کارتن معسل خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک سواری پژو پارس خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: ماموران انتظامی داراب با اجرای ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو پارس که به سمت مرکز شهرستان در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۵ کارتن معسل خارجی قاچاق با طعم‌های میوه‌ای مختلف کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، عنوان داشت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار