مهم‌ترین حوادث امروز ۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف قطعات خودرو قاچاق میلیاردی در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از کشف انواع قطعات خودرو قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ دوم کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند در حین گشت زنی و کنترل راه‌های مواصلاتی، به یک وانت نیسان مشکوک که آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو موفق شدند ۳۹ قطعه موتور، گیربکس و کمک فنر قاچاق و بدون مدارک گمرکی کشف و ضبط کنند.

سرهنگ برومندی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۲ تن الکترود میلیاردی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک کامیون و کشف ۲ هزار و ۱۹۵ کیلو الکترود قاچاق با ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی کوار اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی، یککامیون را متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۱۹۵ کیلو الکترود (سیم جوش) قاچاق که بون مدارک قانونی و گمرکی بود را کشف و در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآرود شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جمع آوری بیش از ۱۰۰ معتاد پرخطر و متجاهر در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از جمع آوری ۱۱۵ نفر معتاد پر خطر و متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: به منظور تامین نظم و امنیت، پیشگیری از بروز جرایم و درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی و جمع آوری معتادان پر خطر و متجاهر در شهرستان فیروزآباد طی یک ماه گذشته به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح که با همکاری ماموران کوپ تابعه، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی اجرا شد، ۱۱۵ نفر معتاد متجاهر و پرخطر در این شهرستان جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح، سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم است، تصریح کرد: اجرای اینگونه طرح‌های انتظامی به صورت مستمر در این شهرستان اجرا خواهد شد.

پراید حامل ۱۳۱ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۱۳۱ کیلو تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی، به یک سواریپراید مظنون و سریعا وارد عمل شدند.

او افزود: با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه، پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۳۱ کیلو تریاک کشف کنند، گفت: تلاش برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

سرهنگ یوسفی از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف بیش از ۷۰ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک پژو پارس و کشف ۷۲ کیلو و ۹۶۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، میزان ۷۲ کیلو و ۹۶۰ گرم تریاک کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه قاچاقچی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: دام پلیس همواره برای قاچاقچیان فعال بوده و با به دام انداختن، آرامش را از آنان خواهیم گرفت.

دستگیری ۲ سارق با ۱۲ فقره سرقت در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، درون خودرو و اماکن خصوصی در اقلید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و بدست آوردن سرنخ، ۲ نفر متهم در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ صارمی بیان کرد: متهمان در بررسی فنی به ۱۲ فقره سرقت منزل، درون خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف سیگار قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۲۰۰ هزار و ۸۰۰ نخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش ۶۹۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان، ۳ واحد صنفی و یک دستگاه مینی بوس را مورد بازرسی قرار دادند.

او افزود: طی بازرسی به عمل آمده، تعداد ۲۰۰ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق که برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ۶۹۰ میلیون ریال برآورد شده است کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی فسا تصریح کرد: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

توقیف پژو و کشف ۹۷ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف ۹۷ کیلو تریاک در بازرسی از یک پژو ۴۰۵ در محور سروستان به شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سروستان-شیراز، به یک پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ خسروانی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۹۷ کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف سیگار قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۲۰۰ هزار و ۸۰۰ نخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش ۶۹۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان، ۳ واحد صنفی و یک دستگاه مینی بوس را مورد بازرسی قرار دادند.

او افزود: طی بازرسی به عمل آمده، تعداد ۲۰۰ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق که برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ۶۹۰ میلیون ریال برآورد شده است کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار