رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهر تاکستان گفت: باید با تشکیل یک کمیته ویژه این وضعیت ساماندهی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهر تاکستان نشان می‌دهد روند کار اشکال اساسی داشته است و همه کوتاهی کرده اند و امروز باید با تشکیل یک کمیته ویژه این وضعیت ساماندهی شود.

حجت الاسلام قدرتی افزود: قطعا تخریب ساخت و ساز‌هایی که در حریم رودخانه‌ها به طور غیرمجاز ایجاد شده است خسارتی به دنبال دارد، اما اگر تخریب نشود خسارات بیشتری وارد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه گفت: به جز سه استان کشور در سایر استان‌ها زمین مورد نیاز مرکز دفاع مقدس تأمین و واگذار شده که در قزوین هم موافقت‌های اولیه از سوی راه و شهرسازی و شهرداری برای تأمین زمین مناسب صورت گرفته است و در ادامه مسیر هم باید همراهی‌ها کامل باشد تا این کار محقق شود.

حجت الاسلام قدرتی درباره زمین مجتمع تجاری در شهر محمدیه هم گفت: این موضوع با تشکیل جلسه‌ای با حضور نمایندگان شهرداری، ستاد اجرایی حضرت امام و راه و شهرسازی موضوع تعیین تکلیف شود.

او همچنین درباره مستثنیات زمین‌های اطراف سد نهب گفت: در گذشته محدوده‌ای برای مستثنیات شخصی و ملی تعیین شده و استعلام لازم به شرکت آب منطقه‌ای داده شده و بر اساس آن هزینه ساخت سد برآورد و اجرایی شده است و تعیین محدوده جدید مشکل ساز می‌شود لذا باید ضمن بررسی اسناد لازم نظر کارشناسی هم بر اساس اعتبارات موجود صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: با نگاه خدمت رسانی دنبال کار مردم هستیم و از مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم هر کدام در حوزه کاری خود مراقب باشند بیت المال هدر نرود.

حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: متاسفانه در گذشته کوتاهی‌هایی شده که درصدد هستیم با کسانی که به حقوق بیت‌المال تعرض می‌کنند برخورد جدی شود، همه ما وظیفه داریم سرمایه‌هایی که برای نسل آینده است را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.