قاب نمایشگر تاشو، جواب ال‌جی به گوشی‌های منعطف

به تازگی الگوهای اولیه قاب نمایشگر تاشوی ال‌جی منتشر شده است که نشانگر جواب این شرکت به گوشی‌های منعطف است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۲۰۱۹، ال جی پاسخ جدیدی به "گوشی‌های هوشمند منعطف" داشت. این شرکت به جای اینکه به دنبال ساختن چیزی مثل گلکسی فولد سامسونگ یا گوشی منعطف موتورولا باشد، یک " قاب صفحه نمایش" را به تلفن‌های معمولی برتر خود اضافه کرد؛ بنابراین LG V50 و LG G8x از این لوازم جانبی برخوردار هستند.

این قاب‌ها با صفحه‌ای به اندازه و نسبت‌های نمایشگر اصلی گوشی مربوطه متناسب هستند. وقتی قاب را باز کنید، می‌توانید از هر دو نمایشگر برای انجام چند کار مختلف (مالتی تسک) استفاده کنید و یا همچنین بازی‌های خاصی را انجام دهید، که برای پشتیبانی از طرح جدید ساخته شده‌اند.

قاب نمایشگر تاشو، جواب ال‌جی به گوشی‌های منعطف

تبلت منعطفی که قاب گوشی شما می‌شود

به نظر می‌رسد ال‌جی ممکن است به دنبال این باشد که این طراحی مفهومی را با چیزی عملی‌تر جایگزین کند. الگوی اولیه این طرح که چند روز پیش منتشر شد، نشان می‌دهد که ال‌جی در فکر ساختن یک قاب است که به طور کامل از یک صفحه نمایش OLED پلاستیکی تاشو ساخته شده است. قسمت صفحه این قاب هم اطراف گوشی را می‌پوشاند و هم صفحه نمایش ثانویه را ایمن نگه می‌دارد. هنگامی که کیس گوشی را باز می‌کنید یک صفحه بزرگ از تلفنی که در دست دارید به شما نشان داده می‌شود. در اصل، این قاب یک تبلت است که دور گوشی شما پیچیده می‌شود.

قاب نمایشگر تاشو، جواب ال‌جی به گوشی‌های منعطف


بیشتر بخوانید: همکاری سامسونگ و ال‌جی برای تامین باتری‌ گلکسی S11 پلاس 


قابلیت‌های دیگری نیز در قاب گوشی تاشو ال‌جی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها به امکان قرار دادند کیس باز نشده در کنار دستگاه برای داشتن صفحه نمایش بزرگ‌تر اشاره کرد.

البته امروزه همه شرکت‌های الگو‌های اولیه خود را منتشر می‌کنند و هرگز تضمینی وجود ندارد که ما شاهد یک کالای با قابلیت‌های مشابه در دنیای واقعی باشیم. اما این طرح طبق استاندارد‌های امروزه خیلی عجیب به نظر نمی‌رسد و حتی به نظر این می‌تواند یک مسئله بسیار عملی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار