مردمان غیور ومتدین نقاط مختلف استان کردستان امروزهمزمان با سراسر کشور بصیرت و میثاق امت با ولایت را در راهپیمایی یوم‌الله ماندگار ۹ دی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امروز مردم بصیر، متدین و ولایتمدار استان کردستان همزمان با سراسر کشور گرد هم آمده تا ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام (ره)، رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی در حماسه ۹ دی حضور و یکدل و یک صدا برائت خود را از فتنه و فتنه گران ابراز کرده و مشت محکمی بر دهان سران فتنه و یاوه گویان بزنند.

حرکت مردمی ۹ دی در سنندج از ساعت ۹:۳۰ در سالن آزادی سنندج با حضور پرشور و تجمع مردمی برگزار شد تا حماسه ای دیگر همزمان با ۹ دی در این خطه از سرزمین رقم بخورد.

مردم غیور و قهرمان استان کردستان امروز با حضور در راهپیمایی بزرگ ۹ دی و سر دادن شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار اعلام کرده و بار دیگر جنایت سران فتنه در سال ۸۸ را محکوم کردند.

یوم الله ماندگار نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن شناسی، زمان شناسی، تکلیف گرایی و عملِ به هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان شناس ایران اسلامی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار