حجت الاسلام ادیانی گفت: مردم ایران در ۹ دی به یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌های دشمنان انقلاب پایان دادند.

رصد اطلاعاتی تحرکات دشمن/ مردم در ۹ دی یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌ها را خنثی کردندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در نشست خبری با موضوع همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری که امروز (یکشنبه) در محل این سازمان برگزار شد، ضمن گرامی داشت ۹ دی اظهار کرد: مردم ایران در این روز حماسه‌ای آفریدند و به یکی از فتنه‌های پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی که با همراهی افرادی از داخل به پا شده بود، پایان دادند.

وی ادامه داد: ملت ایران یک بار دیگر وفاداری و دلبستگی خود را به نظام و اهل بیت نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار ائمه و مجاهدات علماست، گفت: انقلاب اسلامی گام اساسی تشکیل تمدن اسلامی است؛ انقلاب از روز نخست پیروزی خود قدرت نرم غرب و نظام سوسیالیستی شرق را به چالش کشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه بعد از حمله نیرو‌های پهلوی به مدرسه فیضیه برخی‌ها به امام(ره) گفتند: «با طناب پوسیده مردم وارد چاه نشوید»، گفت: امام(ره) مردم را درک کرد و آن‌ها را وارد میدان کرد؛ مردم هر جا وارد صحنه شدند توانستند حرف آخر را بزنند.

وی گفت: رهبری، مردم و اتحاد ملت سه رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند؛ این سه رکن توانست معادلات زیادی را تغییر دهد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه در زمان تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان با تحریک گرو‌های منافقین و ضد انقلاب به دنبال شکست ایران بودند، گفت: امام(ره) تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و انقلاب اسلامی را صادر و جمهوریت اسلامی را تثبت کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه انقلاب اسلامی علاوه بر تأمین نظم و امنیت پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انقلابی و مجاهد فی سبیل‌الله در تأمین نظم و امنیت شهروندان است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال ۹۶ اولین همایش ناجا و دولت اسلامی را برگزار کرد، گفت: تاکنون موفق نشدیم که دولت اسلامی را ایجاد کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره اینکه راه‌های زیادی برای رسیدن به خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی داریم، گفت: امروز برای ساخت دولت اسلامی باید راه زیادی طی کنیم.

وی گفت: برای رسیدن به دولت اسلامی باید گفتمان دولت اسلامی در کشور ایجاد شود و دغدغه مردم ما ایجاد دولت اسلامی و جامعه سازی اسلامی باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی با هدف ایجاد گفتمان دولت و جامعه اسلامی طراحی شده است و در دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اندیشمندان و صاحبان مقالات برتر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش در دو سطح استانی و ملی برگزار خواهد شد، افزود: همایش استانی با حضور دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه برگزار شده است و تاکنون هزار و ۸۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه در هر استان سه مقاله ارائه شده است، گفت: صاحبان ۱۲۰ مقاله در همایش ملی ناجا دعوت و پنج مقاله برتر ارائه خواهد شد.

وی گفت: رسیدن به پلیس تراز انقلاب و تمدن اسلامی از اولویت‌های ماست؛ پلیس تراز انقلاب اسلامی پلیسی هوشمند، قانون‌مدار، مقتدر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: شهدای ما در اغتشاشات اخیر سندی برای مجاهدت پلیس در برقراری نظم و امنیت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تمامی تحرکات دشمن را رصد می‌کند، گفت: نیروی انتظامی در حوادث اخیر در سطح راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی غافلگیر نشد و به خوبی عمل کرد.

وی گفت: دشمن در حوادث اخیر از شیوه‌های جدیدی استفاده کرد؛ بنای نیروی انتظامی برخورد همراه با رأفت با مردم است و زمانی که صف مردم از آشوبگران جدا شد در ۲۴ ساعت این فتنه تمام شد.

وی ادانه داد: نقش رهبری در این حوادث نقش بی بدیل بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: در نحوه اعلام قیمت بنزین به شعور مردم توهین شد و در میلاد پبامبر اکرم(ص) مردم منتظر عیدی بودند، اما شوکی به آن‌ها وارد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار