فرماندار دشت آزادگان گفت: تکمیل پروژه‌های گازرسانی به روستا‌ها و شهرک‌های صنعتی این شهرستان ضروری است.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه کنترل پروژه‌های شرکت گاز شهرستان‌های حمیدیه و هویزه با حضور فرمانداران شهرستان‌های مذکور و همچنین مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: با همفکری و هم اندیشی فرمانداران عزیز هویزه و حمیدیه و همچنین همکاری مجدانه مدیر عامل شرکت ملی گاز استان بتوانیم در حل مشکل معارضان و اجرای پروزه‌های گازرسانی به روستا‌ها، شهرک‌های صنعتی گام موثری برداریم و این همت والای دست اندرکاران تلاشگر را می‌طلبد.

او افزود: همچنین بنا به گزارش شرکت گاز دشت آزادگان در صورت حل مشکل معارضان و تکمیل پروژه‌های گازرسانی در این شهرستان نه تنها روستا‌های فاقد گاز از مزایای گاز طبیعی برخوردار خواهند شد، بلکه مشکل افت فشار جایگاه‌های CNG نیز مرتفع می‌شود.

سیلاوی اظهار کرد: عبدالله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان نیز با ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در اجرای پروژه‌های گاز رسانی به روستا‌های این ۳ شهرستان ارائه داد.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان بیان داشت: به گفته ابول پور، ۹۰ درصد از روستا‌های استان گاز دار شدند بر تعامل و همکاری فرمانداران و سایر دستگاه‌های مرتبط با شرکت گاز در امر اجراء و تکمیل پروژه‌های گاز رسانی به روستا‌ها و شهرک‌های صنعتی تاکید کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان از مجریان پروژه‌های گاز رسانی خواست نسبت به تکمیل پروژه‌های گاز رسانی با بهره گیری از اعتبارات اختصاص یافته هر چه سریعتر اقدام نمایند.

به گفته حمید سیلاوی، مهم‌ترین مشکل گاز رسانی به روستا‌های این ۳ شهرستان در ۴۰ نقطه مشخص شده در شهرستان حمیدیه است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار