همزمان با هفته دولت، از طرح گازرسانی به ۵ روستای شهرستان دزفول با حضور جمعی از مسئولان، بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حیدری سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به ۵ روستای این شهرستان در مسجد روستای قلعه قاضی بخش مرکزی گفت: خدمت مضاعف، لازمه کاهش فشار‌ها در دوران تحریم است.

او، رفع محرومیت از مناطق روستایی را یکی از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: خوشبختانه امروز شاهد خدمات ارزنده‌ای در روستا‌های محروم کشور هستیم.

حیدری با مقایسه خدمت رسانی در دوران انقلاب با رژیم شاهنشاهی تصریح کرد: ما در رژیم گذشته دیدیم بسیاری از خدمات فقط محدود به برخی شهر‌های بزرگ بود، اما امروز خدمات به صورت عادلانه در حال توسعه در بخش‌های روستایی است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول درخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارگزاران ما در عرصه انتخابات مجریان، ناظرین و بازرسین انتخابات همه باید نسبت به نامزد‌ها و نسبت به آنچه اتفاق می‌افتد بی‌طرفی خود را نشان دهند و جانبدارانه عمل نکنند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: نباید علایق شخصی و عاطفی، ملاحظات سیاسی اجتماعی و گروه و جناح بندی‌ها روی مواضع مجریان برگزاری انتخابات سایه افکند، زیرا خروج از عدالت خط قرمز دولت و نظام است.

محمد حیدری اذعان داشت: صیانت از بی طرفی، قانون مداری، انسجام و وحدت ما زمانی حفظ می‌شود که قانون مدار باشیم و در مسیر قانون گام برداریم.

او اظهار کرد: هوشیاری و بصیرت مردم و تبعیت از قانون و رفتار قانونمندانه مردم و نامزد‌های احتمالی می‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمن باشد.

علیرضا توفیق زاده رییس اداره گاز دزفول افزود: طرح گازرسانی به روستا‌های قلعه قاضی، بنه علوان، بنه عاطی، دیلم سفلی و زاویه عزیب با حضور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان بهره برداری شد.

او تصریح کرد: طول این طرح ۲۵ کیلومتر و تعداد انشعابات آن بیش از ۴۰۰ انشعاب است که با اعتباری افزون بر ۵۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

توفیق بیان داشت: ۵۰۰ خانوار با اجرای این طرح گازرسانی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/گ

ردپای گاز در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.