رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: روز بزرگ نهم دی ماه روز استکبار ستیزی و بیزاری امت از فتنه گران و آشوبگران است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد پیش از خطبه های نماز جمعه یزد،گفت:  روز بزرگ نهم دی ماه روز استکبار ستیزی و بیزاری امت از فتنه گران و آشوبگران است.

او با تاکید بر برنامه ریزی مناسب گرامیداشت این روز خجسته، تجلیل این روز را تکریم بصیرت مردم انقلابی دانست که به ندای امام و رهبر خود لبیک گفته و آتش فتنه را خاموش ساختند.

حجت الاسلام فخرالدینی ادامه داد: تا ملت بزرگ ایران اسلامی در صحنه هستند و تا رهبری فرزانه و بصیر همچون رهبر معظم انقلاب سکاندار کشتی انقلاب اسلامی است، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

او با اشاره به اینکه نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است ، افزود: دشمنان در تلاش هستند تا نام انقلاب و نهم دیماه را از یاد‌ها و اذهان پاک کنند اما با هوشیاری مردم سال به سال اهمیت و زیبایی حماسه نهم دی ماه بیشتر نمایان می شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مردم دارالعباده یزد در ۹ دی ماه امسال نیز با حضور گسترده خود با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های نظام تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار