رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شرکت در راهپیمایی سیزده آبان نشان از استکبار ستیزی ملت ایران است.

سیزده آبان یکی از نمود‌های استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران استحجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: یکی از عقاید ملت‌های مسلمان مسئله استکبار ستیزی است و تمام انبیای الهی در زمان خود با استکبار در جنگ و ستیز بوده اند.

او افزود: انقلاب اسلامی ایران به تأسی از انبیا و نهضت عاشورا در مقابل استکبار می‌ایستد و ملت ایران تمام نفرت خود نسبت به استکبار جهانی را روز سیزده آبان به منصه‌ی ظهور می گذارد.

حجت الاسلام فخرالدینی ادامه داد: ترامپ و آمریکا سیزده آبان پارسال تحریم ملت ایران را آغاز کرد و امسال در سالروز این مسئله ملت ایران با حضور هر چه باشکوه‌تر خود در صحنه مقاومت خود را به دید جهانیان می‌گذارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه رسانه‌های معاند در صددند تا با ارائه تصاویر نادرست از حقایق جهان مسیر ملت‌ها را منحرف کنند، افزود: مسئولان و معلمین در مدارس و روحانیون در حوزه و مساجد و اساتید در دانشگاه‌ها و همچنین صدا و سیما توجه خاصی نسبت به آگاهی بخشی به جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام فخرالدین مقاومت را از دست آورد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: حفظ خون شهدا در پرتو مقاومت است و با مقاومت ملت ایران عزت پیدا می‌کند.

او با اشاره به اینکه آمریکا روی پیشرفت‌های ملت ایران حساس است، تصریح کرد: در زمان جنگ در اکثر مسائل وابسته بودیم، اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی و تلاش جوانان کشور نه تنها از وابستگی خارج شده که حتی علم و دانش به کشور‌های دیگر صادر می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی روز سیزده آبان از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می‌شود و از آحاد ملت ایران به خصوص دانشجویان و دانش آموزان خواست تا با حضور خود در راهپیمایی مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنند.

انتهای پیام/ی

شرکت در راهپیمایی سیزده آبان نشان از استکبار ستیزی ملت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار