آمریکا روز به روز در حال فروپاشی است

امام جمعه هرات گفت: شکست‌های اخیر آمریکا نشانه افول ترامپ است و روز به روز در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام محمد علی جعفری امام جمعه هرات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر هرات با اشاره به راهپیمایی رو سیزده آبان ماه،گفت: از روزی که جوانان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند یک مرگ تدریجی برای آمریکا تبدیل شده است و این کشور روز به روز ذلیل‌تر و در حال فروپاشی است.

او با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: ما تا آخر با آمریکا مبارزه می کینم و شکست‌های اخیر آمریکا نشانه افول ترامپ است.

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: دشمنان پس از شکست در جنگ‌های نیابتی امروز فتنه‌های نیابتی راه اندازی کرده اند که محور مقاومت باید بیشتر از گذشته هوشیار باشند.

او گفت: دشمنان در جنگ نظامی نتوانستند موفق باشند امروز با فتنه انگیزی در عراق لبنان و سوریه آشوب به پا کرده و هدف اصلی هم ایران است.

حجت الاسلام جعفری به روز شورای نگهبان ،گفت: در شورای فرهنگ عمومی باید به بحث جلوگیری از اسراف در مصرف مواد غذایی اهمیت داده شود و از نظر سازمان ملل کشور ایران در بحث مواد غذایی پر مصرف‌ترین کشور جهان است که می‌طلبد مردم جلوگیری از اسراف را در دستور کار خود قرار دهند.

خطیب جمعه هرات همچنین به تبیین حب، بخیل و تکبر در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: افرادی در نزد خدا مقامشان بالااست که متواضع‌تر و افتاده‌تر باشند.

انتهای پیام/ی

خطبه‌های نماز جمعه شهر هرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار