در حکمی میر فخرالدینی به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و شاکر اردکانی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد شد.

شاکر اردکانی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، در حکمی سید حیدر میرفخرالدینی را به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و جواد شاکر اردکانی را به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد منصوب کرد.

جواد شاکر اردکانی، عضو هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان یزد و معاون آموزشی پیشین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد بوده است.

میرفخرالدینی مجری ۱۴ طرح پژوهشی، مولف ۱۲ کتاب تخصصی و بیش از ۱۰۰ مقاله آی اس آی و علمی- پژوهشی است و در سال ۹۱ بعنوان پژوهشگر برتر استان یزد شناخته شد.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای از دانشگاه‌های نسل سوم و تقاضا محور است، که این دانشگاه در استان یزد از ده دانشکده و آموزشکده تشکیل شده و به عنوان یک دانشگاه دولتی در استان فعالیت دارد.

در مجموع ده دانشکده و آموزشکده دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد، بیش از ۱۴۰ کد رشته فنی متناسب با نیاز‌های روز بازار برای تحصیل دانشجویان موجود است.

انتهای پیام/ غ

 در حکمی شاکر اردکانی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار