سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی (ره) تفت گفت: یک تفتی به چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۹ کازان روسیه راه یافت.

علیرضا علیشاهی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی (ره) تفت در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: امیررضا دهقانی سانیج، نخبه مهارتی در رشته فناوری آب است که توانسته به چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۹کازان روسیه راه پیدا کند.

علیشاهی افزود: امیررضا دهقانی با کسب مقام نخست در مسابقات ملی و موفقیت در اردو‌های تخصصی آماده سازی مسابقات موفق به دریافت امتیاز لازم جهت شرکت در چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت کازان ۲۰۱۹ شد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تفت ادامه داد: این مسابقات از ۳۱ مرداد شروع می‌شود و تا ۵ شهریور ۱۳۹۸در این کشور ادامه دارد.

علیشاهی تصریح کرد: تیم ملی مهارت ایران صبح پنج شنبه ۲۴ مرداد ماه جهت شرکت در مسابقات عازم کازان روسیه شد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تفت اظهار کرد: مسابقات جهانی مهارت بزرگترین رویداد آموزشی حرفه‌ای است که هر دو سال یک بار در کشور‌های مختلفی با بیش از ۶۰ کشور رقابت کننده و در ۴۵رشته اصلی و چهار رشته نمایشی با استاندارد‌های جهانی برگزار می‌شود.

او در پایان اضافه کرد: در آخرین دوره مسابقات که در سال۲۰۱۷ در شهر ابوظبی -امارات متحده عربی برگزار شد، نزدیک به ۱۰۰۰ رقابت‌کننده از ۵۳ کشور در ۴۶ رشته به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ غ

یک جوان تفتی به مسابقات جهانی مهارت روسیه راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار