آغاز فروش آزاد خانواده ردمی نوت ۸ در هند

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده در فضای مجازی، شیائومی فروش آزاد اعضای خانواده ردمی نوت ۸ را در هندوستان آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی اواسط اکتبر خانواده ردمی نوت ۸ را در بازار هند عرضه کرد. اعضای این خانواده تاکنون در جریان فروش ویژه فروخته می‌شدند. با توجه به "تقاضای عامه"، این شرکت سرانجام یک فروش آزاد را برای Redmi Note 8، Redmi Note 8 Pro و Redmi 8 آغاز کرده است. این خانواده می‌تواند در هر ساعتی از روز در سایت‌های Flipkart، آمازون، Mi.com و حتی برخی فروشگاه‌های آفلاین به فروش برسد.

مشخصات گوشی Redmi Note 8 Pro 

گوشی Redmi Note 8 Pro با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و تراشه Helio G90T یکی از اولین تلفن‌های موجود در بازار است. این دستگاه دارای یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک اسلات microSD دارد که مخصوص هند است. شیائومی همچنین از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی این گوشی در جعبه استفاده کرده است. قیمت این گوشی از ۲۱۰ دلار برای نوع ۶/۶۴ گیگابایتی شروع می‌شود.

آغاز فروش آزاد خانواده ردمی نوت ۸ در هند


بیشتر بخوانید: ده گوشی محبوب جهان در سه‌ماهه گذشته 


مشخصات گوشی Red‎mi Note 8

گوشی Redmi Note 8 همچنین از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، اما دارای یک شارژ اولیه ۱۰ واتی در جعبه فروش خود است. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۶۵، حداکثر رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است و برای نسخه اصلی خود دارای پیکربندی ۴/۶۴ گیگابایتی است و قیمتی برابر ۱۴۰ دلار دارد.

آغاز فروش آزاد خانواده ردمی نوت ۸ در هند

مشخصات گوشی Redmi 8

گوشی Redmi 8 پایه یک دستگاه حتی مقرون به صرفه‌تر است، زیرا قیمت آن از ۱۱۰ دلار شروع می‌شود. این گوشی دارای تراشه Snapdragon 439 درون خود است و دوربین‌های دوگانه‌ای در پشتش جای داده است. این دوربین‌ها توسط یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی واقعی تکمیل شده‌اند.

در آخر نیز باید بگوییم که ارزان‌ترین عضو این خانواده دقیقاً مانند خواهر و برادر‌های بزرگتر خود، از شارژ سریع ۱۸ واتی برای باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین میرزایی
۲۲:۳۶ ۲۶ تير ۱۳۹۹
بله
آخرین اخبار