مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کمک می کنیم، آرامش اطراف ورزش به خوبی حفظ شود تا تیم بسکتبال مس بتواند در کمال امنیت، با ارائه بازی های خوب به جایگاه ورزشی خود برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان ضمن خسته نباشید به کادر فنی، مربیان، ورزشکاران تیم بسکتبال صنعت مس کرمان و محمودی نیا مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان، از سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیئت مدیره شان که به حوزه ورزش در استان کرمان نگاه خاص و ویژه‌ای دارند، قدردانی کرد.

تأکید مدیرکل ورزش کرمان بر حمایت از تیم بسکتبال مس

او افزود: بودجه‌ای که در سال جاری برای باشگاه در نظر گرفته شده بود، شاید سیاست‌ها این بود که فقط در رشته فوتبال و در یک بُعد خاص مدیریت شود و هدف هم این بود، آن تیم در شرایط خوب، صعود خوبی را داشته باشد.

پاریزی تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم با انتخاب محمودنیا، وی این معادله را بر هم زدند و حمایتشان را از رشته مختلف ورزشی داشتند که یکی از این رشته ها، بسکتبال است.

او بیان داشت: این گستردگی می‌تواند توازن را در بین بخش‌های مختلف ورزش و حوزه‌های مختلف به خوبی ببیند و رعایت کند.

تأکید مدیرکل ورزش کرمان بر حمایت از تیم بسکتبال مس

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در بحث بسکتبال، حضور مقتدرانه تیم صنعت مس کرمان در لیگ برتر کشور برای استان کرمان مایه بسی افتخار بود که امیدواریم این حضور در لیگ برتر بتواند جایگاه واقعی استان کرمان و این باشگاه بزرگ را نشان دهد.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش به حضور تیم بزرگسالان مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و با بیان اینکه اگر تیم باخته و خوب بازی کرده، مردم منطقی قضاوت می‌کنند، افزود: جای بسی تشکر از لیدر‌های خوب باشگاه و مردم خوب و فهم کرمان داریم، چرا که سعی می‌کنند در قضاوت عادلانه رفتار کنند.

او خطاب به تیم بسکتبال مس کرمان تصریح کرد: این کار را برای شما، باشگاه و مجموعه ورزش استان سنگین‌تر می‌کند.

تأکید مدیرکل ورزش کرمان بر حمایت از تیم بسکتبال مس

پاریزی بیان داشت: مردم قضاوت عادلانه دارند، ولی انتظار پیشرفت را هم دارند، این می‌طلبد که با تلاش و پشتکار بیشتر همانطور که بازی‌های خوبی ارائه شد، کیفت بازی‌ها بالاتر بیاید و عملکرد مثبت تری را در نیم فصل دوم شاهد باشیم تا جایگاهتان بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: عیار تیم مشخص است و قطعاً بار فنی و تواناییش نسبت به جایگاهش بالاتر است و امیدواریم این بتواند با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌شود، محقق شود.

پاریزی به بازیکنان خسته نباشید و خداقوت گفت و افزود: شما با تیم‌های بزرگ و صاحب نامی روبه رو شدید، عملکرد قابل قبولی را ارائه دادید و امیداوریم با برنامه ریزی مثبت و موثر بتوانید جایگاه واقعی خود را در جدول داشته باشید.

تأکید مدیرکل ورزش کرمان بر حمایت از تیم بسکتبال مس

او تصریح کرد: بنده در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان به همراه همکارانم، نهایت حمایت را از مجموعه باشگاه صنعت مس خواهیم داشت و در حد توان کمک خواهیم کرد تا آرامش اطراف ورزش به خوبی بتواند حفظ شود و شما بتوانید در کمال آرامش و امنیت بازی‌های خوبی را ارائه دهید تا به جایگاه ورزشی خود برسید.

پاریزی با تشکر از مجموعه کادر فنی بسکتبال باشگاه صنعت مس، بیان داشت: نخعی مدیر فنی این تیم، صادقانه، دلسوزانه و با اشراف کامل مسائل را پیگیری و با حساسیت دنبال می‌کند.

او گفت: محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان نیز طی مسئولیت‌های مختلف، کامل بر حوزه ورزش اشراف دارند و مسائل مختلف ورزش را می‌دانند و رصد می‌کنند و سعی کرده اند در باشگاه و مسئولیتی که دارند نگاه جامعی را به ورزش استان داشته باشند که این نگاه شایسته تقدیر است.

تأکید مدیرکل ورزش کرمان بر حمایت از تیم بسکتبال مس

پاریزی برای تیم بسکتبال صنعت مس کرمان روز‌های بهتر و پر از توفقیقی را آرزو کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار