مربی مس کرمان با اشاره به وضعیت تیم صدرجدولی پتروشیمی بندر امام گفت: آن‌ها تجربه شان بالا و بدنشان آماده‌تر بود، از پتانسیل شان استفاده کردند و بازی را بردند، اما باخت ما نیز دست کمی از برد نداشت.

سید حسین مهدوی مربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به بازی عصر امروز تیم خود مقابل تیم صدرجدولی پتروشیمی بندر امام گفت: بازی خیلی حساسی بود، بازیکنان خیلی خوب بازی کردند، تا لحظه‌ی آخر نیز کم نیاوردند.

او به تشریح وضعیت حریف خود پرداخت و افزود: تیم مقابل تیم پتروشیمی بندر امام بود که عناوین قهرمانی آسیا و ایران را در پرونده داشت، به المپیک راه پیدا کرده بود و ۵ بازیکن ملی پوش را در اختیار داشت.

مهدوی تصریح کرد: آن‌ها تجربه شان بالا بود، بدنشان آماده‌تر بود، از پتانسیل شان استفاده کردند و بازی را بردند، اما باخت ما نیز دست کمی از برد نداشت.

او بیان داشت: در مجموع، بازیکنان بازی خوبی داشتند و همه از این بازی راضی بودند.

مربی تیم صنعت مس کرمان گفت: ما از روز اول هم گفته ایم، تیم جوان است، بازیکنان کم تجربه اند و باید روی تیم کار شود.

مهدوی با اعلام اینکه هم اکنون بچه‌ها هفته به هفته دارند کار و تلاش می‌کنند، ابراز امیدواری کرد: تا پایان فصل شاهد نتایج قوی تری باشیم.

او افزود: قول دادیم این تیم را تقویت کنیم و امیدواریم این امر به زودی محقق شود.

در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم صنعت مس کرمان ساعتی پیش در سالن شهید نصرالهی به مصاف تیم قدرتمند و صدرجدولی پتروشیمی بندر امام رفت.

این دیدار با نتیجه ۸۳ بر ۷۶ به نفع تیم پتروشیمی بندر امام پایان یافت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار