مدیرعامل جوان نوین ساری گفت: برای رساندن فوتبال مرکز استان به جایگاه اصلی اش برنامه ریزی‌های خوبی انجام داده ایم و هدف‌های بزرگی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رستمی فر مدیرعامل تیم جوان نوین ساری در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: شهر ساری در طول چند سال اخیر نماینده‌های خوبی داشته و همه تیم‌ها قابل احترامند، اما جوان نوین فرزند جدید فوتبال ساری است و ما به دنبال این هستیم با رشد جوان نوین، فوتبال شهر ساری را رشد دهیم تا بتوانیم فوتبال مرکز استان را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

او افزود: شهر ساری قدمت طولانی در فوتبال دارد و در گذشته فوتبالیست های ساروی افتخارات بزرگی را در این شهر رقم زده بودند، اما چند سالی است نماینده‌های شهر ساری نتوانستند در لیگ‌ها موفق ظاهر شوند.

مدیرعامل جوان نوین ساری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی نمایندگان مازندران، گفت: کادر فنی باتجربه و خوبی داریم و نیاز به فرصت داریم تا بتوانیم به شرایط آرمانی برسیم. برای همین از مردم شهر ساری تقاضا داریم صبور باشند و از جوان نوین حمایت کنند تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای مرکز استان باشیم.

جوان نوین ساری پس از پیروزی ۲ بر صفر خانگی مقابل ۰۴ بیرجند، در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، شنبه هفته آینده در مشهد مقدس مهمان نماینده این شهر است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار