صباغ زاده از دستگیری و جمع آوری پارکبان‌های غیر مجاز محله درکه خبر داد.

مهدی صباغ‌زاده شهردار ناحیه ۲ منطقه یک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات ساماندهی و جمع‌آوری پارکبان‌های محدوده درکه با تأکید بر اینکه یکی از خواسته‌های شهروندان برخورد با پارکبان‌های غیرمجاز محدوده درکه بود، اظهار کرد: پارکبان‌ها از سالیان گذشته در معابر پر تردد پایتخت حضور داشتند و در یک بازه زمانی اعلام شد که حضور و دریافت وجه آن‌ها غیرقانونی و ممنوع است و نباید در معابر حضور داشته باشند.

شهردار ناحیه ۲ منطقه یک تهران با بیان اینکه محدوده درکه یکی از مناطقی است که به کلونی پارکبان‌ها تبدیل شده بود، گفت: به دلیل گردشگر پذیر بودن محدوده کوه درکه بسیاری از پارکبان‌ها در معابر این محله حضور پیدا می‌کردند و اخذ وجه پارک از شهروندان نارضایتی مردم را ایجاد کرده بود.

صباغ زاده ادامه داد: مسیر‌های منتهی به کوه درکه از سوی ۶ نفر پارکبان قرق شده بود که مدیریت شهری با برگزاری جلسه‌های متعدد با پلیس توانست طرح دستگیری و جمع آوری پارکبان‌های غیر مجاز را اجرا کند.

برخورد با پارکبان های محله درکه

او با اشاره به اینکه غیرمجاز بودن حضور پارکبان‌ها و اخذ وجه از شهروندان به وسیله آن‌ها با نصب  بنر‌هایی در محله درکه اطلاع رسانی شده است، گفت: چندین نوبت به همراه عوامل نیروی انتظامی در محل حضور پیدا کردیم و تعدادی از نیرو‌هایی که به صورت غیرقانونی به اخذ پول از شهروندان در قالب پارکبان اقدام می‌کردند، دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید: آیا پارکبان‌ها به معابر باز می‌گردند؟/ پله نوردی ورزشی نوظهور در ایستگاه‌های تازه تاسیس مترو


شهردار ناحیه ۲ منطقه یک تهران تأکید کرد: حضور نیرو‌های پلیس و شهرداری تهران برای برخورد با پارکبان‌ها در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به صورت دائم ادامه دارد و شهروندان نیز در سایر روز‌های هفته اگر با نیرو‌های پارکبان مواجه شدند مراتب را هر چه سریع‌تر به پلیس اطلاع دهند و از پرداخت وجه به آن‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار