موسوی درباره ویژگی‌های فنی پل شهید خلبان نوروزی (پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران) و هزینه آن توضیحاتی داد.

حل مشکل ترافیک بزرگراه چمران با احداث پل شهید خلبان نوروزیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران و اتصال آن به بلوار رشیدالدین صدرالله گفت: خوشحال هستیم که در آغاز هفته دفاع مقدس یکی از پروژه‌های عمرانی پایتخت را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم.

او با اشاره به نامگذاری این پل به نام شهید خلبان نوروزی گفت: افتتاح این پل اتصال بزرگراه چمران به خیابان‌های مقدس اردبیلی، درکه، اوین، بلوار دانشجو و میدان دانشجو را امکان پذیر می‌کند.

شهردار منطقه یک تهران با تأکید بر اینکه افتتاح این پروژه ترافیک را در این منطقه تسهیل و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد، افزود: با افتتاح این پل مشکل ترافیک در محدوده دوربرگردان هتل استقلال حل می‌شود و امیدواریم افتتاح این پروژه گامی مثبت در جهت رفع دغدغه مردم باشد.


بیشتر بخوانید: سطح صفر پروژه گیشا همزمان با شروع مدارس به بهره‌برداری می‌رسد


موسوی در تشریح خصوصیات فنی پل شهید خلبان نوروزی گفت: یک کیلومتر قبل از ورودی پل به دلیل تعارضات در بزرگراه چمران تعریض شد و در توضیح ویژگی‌های پل باید اعلام کنم که ۲۵۰ متر عرشه فولادی دارد که ما ۱۵۰ متر در ورودی و ۱۰۰ متر در خروجی آن، راه شیب را ایجاد کردیم.

شهردار منطقه یک تهران تصریح کرد: در احداث این پروژه قبل از تقاطع یمن دور برگردان احداث شد و هزینه انجام شده برای احداث این پل در دیوار غربی به علاوه گود داخل نمایشگاه رقمی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان برای مدیریت شهری هزینه داشت.

انتهای پیام/

هزینه ۶۰ میلیارد تومانی احداث پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
این پل قرار بود مشکل رو حل کنه ولی در تمام ساعت های شلوغی بسته است و ترافیک منطقه بیشتر هم شده چون همه به خیال باز بودن پل از چمران تردد میکنند.
در ساعت خلوتی هم که مشکلی نبود دوربرگردان وجود داشت و زمان تردد از روی پل و یا دوربرگردان تقریبا یکسان بود.

واقعا ارزش 60 میلیارد تومان هزینه بدون نتیجه را داشت؟ پلیس ناجا از ابتدا مخلف طرح بوده که داِیم بسته است مسیر ؟

سوژه جالبی است برای 20:30 یا درشهر
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۵:۴۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
سلام
چه فایده ؟؟همش پلیس راهور ناجا میبندش
اصن برای چی ساختن که ببندن همش
آخرین اخبار