مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز گفت: میز خدمت جهادی، تکریمی درخور شأن کشاورزان به صورت هفتگی در سطح روستا‌ها برپا می‌شود.

سید مهرداد میرسالاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف تکریم جهادی، کاهش بخشی از زحمات مراجعات اداری کشاورزان عزیز، دیدار چهره به چهره و امکان دسترسی اشخاصی که توانایی مراجعه و پیگیری خواسته‌های خود را ندارند، برنامه برگزاری هفتگی میز خدمت جهادی در دستور کار مدیریتی خود گذاشته ایم.

او افزود: اولین روز این میز خدمت با حضور مدیر و کارشناسان تخصصی مدیریت جهاد کشاورزی و مرکز خدمات دهستان مربچه و روسای ادارات تابعه جهادکشاورزی اعم دامپزشکی، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایر و تعاون روستایی و رئیس نظام صنفی کشاورزی در محل مسجد روستای عین حماد با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از کشاورزان و دامداران آن و روستا‌های هم جوار برگزار شد.

میرسالاری بیان داشت: در این نشست ضمن ارائه گزارشی از خدمات سازمان جهادکشاورزی خوزستان و مدیریت جهادکشاورزی و ادرات تابعه رامهرمز به کشاورزان شهرستان و منطقه، مشکلات و خواسته‌های مردم در حوزه‌های مختلف کشاورزی و دامپروری نظیر مشکلات اجرایی اراضی تحت پوشش طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری، انهار سنتی کشاورزی، تامین نهاده‌ها کشاورزی و دامی، تسهیلات بانکی و طرح‌های اشتغال زایی، چگونگی تشکیل گروه‌های مشاع و واگذاری اراضی ملی تحت پوشش طرح رهبری، بیمه‌های روستایی و بیمه محصولات کشاورزی، خرید ادوات کشاورزی و ... مورد بررسی و جهت رفع مشکلات در دست پیگیری قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز تصریح کرد: در این نشست توصیه‌های فنی و کارشناسی عملیات زراعی نیز توسط کارشناسان جهادکشاورزی و توجیه و تشویق کشاورزان به انجام بیمه فعالان بخش کشاورزی و خانواده‌های خود توسط رئیس نظام صنفی کشاورزی ارائه گردید.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از زحمات کشاورزان عزیز و نقش تاثیر گذار آن‌ها در اقتصاد خود و خودکفایی جامعه اسلامی، تلاش در توسعه و پایداری بخش کشاورزی و حفظ منابع ملی شهرستان را از وظایف ذاتی مجموعه جهاد کشاورزی و ادارات تابعه دانسته و تمام توان خود را در جهت حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و دامپروری خواهند نمود

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.