نماینده قم در لیگ دسته اول مردان کشور مقابل حریف اردکانی خود نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور با دو دیدار افق قم و خانه جوان اردکان جمعه ۲۹ آذر ۹۸ ساعت ۱۶:۳۰ در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم استان قم برگزار شد.

نماینده استان قم ست نخست را با برتری آغاز کرد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ فاتح میدا شود، اما در ست دوم این تیم اردکان بود که در یک رقابت تنگاتنگ ۲۵ بر ۲۲ این ست را از آن خود کرد.

با آغاز ست سوم دوباره این نماینده قم بود که برتری خود را نسبت به حریف نشان داد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ در ست شماری دو بر یک پیش بیافتد، اما پیروزی تیم اردکان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ در ست چهارم منجر شد تا بازی به ست پایانی کشانده شود.

در ست پنجم و ست پایانی اینبار این حریف شهرستانی بود که نسبت به نماینده قم خوش درخشید و توانست با استفاده از توپ‌های برگشتی و تبدیل کردن آن به امتیاز با اختلاف و با نتیجه ۱۵ بر ۸ این ست را هم از آن خود کرده تا بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم خانه جوان اردکان به پایان برسد.

تیم افق قم با این شکست و کسب یک امتیاز خانگی با ۱۳ امتیاز بعد از تیم شهرداری قزوین در جایگاه دوم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور باقی ماند تا برای رسیدن به جایگاه نخست شانس خود را در بازی بعد که روز جمعه ۶ دی ۹۸ در اصفهان مقابل صنعت فرش حداد اصفهان برگزار می‌شود امتحان کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار