مدیر عامل جمعیت استان فارس از ارائه خدمات امدادی ۵۲۵ امدادگر و نجاتگر به بیش از ۴ هزار حادثه دیده سیل و آبگرفتگی در استان خبر داد.

خدمت امدادگران فارس به محصوران در سیل و آبگرفتگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی، با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی در استان فارس از یکشنبه ۲۴ تا صبح روز شنبه ۳۰ آذر ماه جاری، گفت: ۲۲ شهرستان ارسنجان، استهبان، اقلید، اوز، جهرم، خرامه، خنج، داراب، رستم، زرین دشت، سپیدان، شیراز، فراشبند، فسا، فیروزآباد، قیروکارزین، گراش، کازرون، لارستان، لامرد، مرودشت، مهر و نی ریز در این مدت در استان فارس تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

او اظهار کرد: در این مدت ۵۲۵ امدادگر و نجاتگر استان فارس به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی خود، خدمت‌رسانی کرده و در این زمینه خدمات امدادی لازم را به ۴ هزار و ۹۰۳ تن ارائه کرده‌اند.

درویشی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس ۴ هزار و ۸۸۹ تن از هموطنان استان از خدمات امدادی لازم بهره برده و ۱۲۰ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به امدادرسانی به یک هزار و ۱۰۴ خانوار محصور در سیل، افزود: ۸۹ تیم عملیاتی به همراه ۶ دستگاه آمبولانس، ۶۵ خودرو کمکدار سبک و ۶۹ دستگاه موتور لجن کش در این عملیات‌ها به کار گرفته شد.

درویشی تصریح کرد: ۷۵۰ بسته غذایی، و اقلام زیستی شامل چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون و والور از جمله اقلام توزیعی در حادثه سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک اخیر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار