بارش باران در روزه‌های سرد پاییز در شهر فسا هر چند باعث خوشحالی مردم شد، اما این باران باعث آبگرفتگی سطح بیشتری از معابر شهر فسا شد.

معاون خدمات شهری شهرداری فسا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه آبگرفتگی در مناطق مختلف شهر مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرد بود، افزود: با تلاش بیش از ۵۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری شهرداری بیش از ۲۷۰ خدمت برای ساکنین مختلف شهر همراه با لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های اصلی عبور آب انجام شد.

صفرپور با بیان اینکه قبل از شروع بارندگی ستاد بحران شهرداری تشکیل جلسه داد، گفت: بیش از یک هزار کیسه شن آماده در درب منازل و یا محله‌های مورد مسیر سیل در جهت ایمن سازی قرار داده شد.

او از رفع آبگرفتگی در بیش از ۱۰ نقطه از فسا در بازار، میدان، ولی عصر، سه راهی بیمارستان قدیم، مصلی، بلوار امام زاده حسن، میدان تربار و بلوار کاظم آباد نیز خبر داد و گفت: با اقدامات لازم شهرداری توانستیم در خصوص رفع آبگرفتگی معابر اقدامات خوبی انجام دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری فسا از بکار گیری ۱۵ دستگاه کامیون سبک و سنگین در سه شیفت به صورت شبانه روزی در جهت امداد رسانی به مردم شامل تخلیه آب منازل و معابر هم خبر داد و افزود: متاسفانه دو واحد مسکونی دچار فرونشست شده بودند که با هماهنگی و همکاری هلال احمر فسا ساکنین این دو واحد به مکانی امن انتقال داده شدند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار