تیم‌های فوتبال لیورپول انگلیس و فلامینگو برزیل در چارچوب دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان امشب از ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نگاهی به آماری به وضعیت تیم‌های فوتبال لیورپول و فلامینگوبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال لیورپول انگلیس و فلامینگو برزیل امشب از ساعت ۲۱ در ورزشگاه خلیفه قطر برای برگزاری دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان کلوپ در دیدار قبلی خودشون تیم فوتبال مونتری رو شکست دادن و تیم فلامینگو هم توانست تیم الهلال عربستان سعودی رو که قهرمان باشگاه‌های آسیا بود را از پیش روی خود بردارد. آمار هم نشان می‌دهد که تیم فوتبال فلامینگو در ۳ دیدار قبلی خودش ۹ گل به ثمر رسانده است یعنی هر دیدار ۳ گل.

لیورپول، اما در ۵ دیدار قبلی خود تنها یک باخت به تیم فوتبال استون ویلا داشته است که آن هم به دلیل حضور بازیکنان زیر ۲۳ سال این تیم در میدان بوده است. از سویی دیگر، اما بازیکنان فلامینگو در ۵ دیدار اخیر خود یک باخت داشته اند. دیداری که با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم سانتوس به پایان رسید.

تیم در دیدار اخیر خود آمار نسبتا خوبی را در خط حمله و همچنین دروازه خود به ثبت رسانده است.۷ گل در ۵ دیدار و همچنین ثبت ۳ کلین شیت.

بازیکنانی همچون مانه و صلاح برای لیورپول و همچنین گابریل باربوسا برای تیم فوتبال قلامینگو از امید‌های گلزنی این تیم در دیدار امشب محسوب می‌شوند.

اما برای تیم فوتبال لیورپول ماتیپ، لاورن، واینالدوم، فابینیو و کلاین غایب خواهند بود و در ترکیب تیم فوتبال فلامینگو، اما مصدومی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:جدال جذاب لیورپول و فلامینگو برای قهرمانی در جهان / تلاش آبی اناری پوشان و اینتری‌ها برای تثبیت صدرنشینی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار