با وجود شکست سنگین لیورپول برابر استون ویلا، هواداران لیورپول به تمجید از عملکرد خوب هاروی الیوت در این دیدار پرداختند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه، تیم فوتبال لیورپول به مصاف استون ویلا رفت و در نهایت با نتیجه ۰-۵ بازی را به حریفش واگذار کرد.

شکست سنگین قرمز‌ها مقابل استون ویلا در حالی رقم خورد که میانگین سنی بازیکنان لیورپول در این دیدار تنها ۱۹ سال و ۶ ماه بود. لیورپول امروز هم در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود، به مصاف مونتری مکزیک خواهد رفت و یورگن کلوپ ترجیح داد بازیکنان اصلی تیمش را به دوحه ببرد و برای مسابقات جام اتحادیه که اهمیتی به مراتب پایین‌تر از جام باشگاه‌های جهان دارد، از بازیکنان جوانی که پیش از این کم‌تر فرصت بازی پیدا کرده بودند استفاده کند.


بیشتر بخوانید: استون ویلا ۵ - لیورپول ۰ / شکست سنگین صدر نشین لیگ جزیره در شب غیبت کلوپ


با وجود شکست سنگین لیورپول برابر استون ویلا و حذف از جام اتحادیه، هواداران لیورپول به تمجید از عملکرد بازیکنان جوان تیمشان پرداختند. در این میان نمایش فوق العاده هاروی الیوت هافبک تهاجمی ۱۶ ساله قرمز‌ها برابر استون ویلا، نظر هواداران لیورپول را بیش از هر چیز دیگری  جلب کرده و آن‌ها معتقدند هافبک جوان تیمشان در حال تبدیل شدن به ستاره‌ای بزرگ در فوتبال جهان است.

الیوت که تابستان امسال از فولام به لیورپول پیوسته،   با ۱۶ سال و ۳۰ روز سن برابر ولورهمپتون به میدان رفت و جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر لقب گرفت. او که پیش از این مورد تمجید کلوپ قرار گرفته بود، این بار با عملکرد خوبش برابر استون ویلا، بار دیگر نامش را بر سر زبان‌ها انداخت و هواداران لیورپول اعتقاد دارند این هافبک تهاجمی ۱۶ ساله می‌تواند نقش مهمی در آینده تیمشان ایفا کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار