سرمربی تیم سایپا تهران گفت: می‌توانستم بازیکن باتجربه بگیرم و برای نتیجه گیری پاهایم روی هم بیندازم.

صادقی: می‌توانستم بازیکن باتجربه بگیرم و پاهایم را روی هم بیندازمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا تهران در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سایپا و ذوب آهن اصفهان بیان کرد: بعد از مدت‌ها که برد نداشتیم و فشار زیادی روی تیم سایپا بود، پیروز شدیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

او درباره آغاز تعطیلات زمستانی برای تیم سایپا گفت: تعطیلات نیم‌فصل شروع شد و اکنون می‌توانیم تیم را ترمیم کنیم. برای تقویت سایپا در نیم‌فصل ۳ - ۴ تغییر داریم. تیم خوبی برای آینده ساخته‌ایم و تعداد زیادی از بازیکنان ما جزو نفرات اصلی تیم ملی امید هستند.

سرمربی تیم سایپا اظهار داشت: ابتدای فصل که قصد جوان‌گرایی داشتم، افراد زیادی به من گفتند این کار را انجام ندهم چراکه سال اول سرمربیگری ام است و باید نتیجه بگیرم، اما اعتقاد داشتم باید آینده باشگاه سایپا را بسازم.

صادقی تصریح کرد: بازیکنان خوبی داریم و اگر باشگاه رضایت داشته باشد، اعلام می‌کنم رقم قرارداد آن‌ها چقدر است. ارزان‌ترین تیم لیگ هستیم. حتی ارزان‌تر از تیم‌های لیگ دسته اولی و قرارداد‌های بسیار پایینی داریم.

او درباره حضور بازیکنان سایپا در تیم ملی امید گفت: بازیکنان ما اکنون در تیم امید ملی‌پوش هستند. من هم می‌توانستم بازیکن با تجربه بگیرم و پای خود را روی پای دیگرم بیندازم تا تیمم نتیجه بگیرد، اما این راه را انتخاب کردم.

صادقی افزود: از این کار راضی و به تیم سایپا برای نیم‌فصل دوم امیدوار هستم. به همین دلیل راه خود را ادامه می‌دهیم. البته اعتقاد دارم اگر اشتباهات داوری نبود، سایپا چهار رتبه بالاتر بود و می‌توانستیم در رتبه هشتم یا نهم قرار بگیریم.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید پس از اشتباه حامد فلاح زاده در دیدار با پرسپولیس در بازی با ذوب آهن از احمد گوهری درون دروازه تیمش استفاده کند، اظهار داشت: فلاح‌زاده از لحاظ ذهنی وضعیت خوبی داشت و ۲ روز پس از اتفاقی که در بازی با پرسپولیس پیش آمد هم تمرینات خوبی انجام داد. خودم فکر می‌کردم او از لحاظ روانی بهم بریزد، اما خوب بود و تمرینات خوبی انجام داد. وقتی دیدم حامد خیلی سرحال است و خوب تمرین می‌کند، ترجیح دادم بازهم به او بازی بدهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار