خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: در انتخابات امسال، تبلیغات سالم و درست، اخلاق محور، خدا محور و رعایت اخلاق انتخاباتی حفظ شود.

در تبلیغات انتخابات رعایت اخلاق انتخاباتی حفظ شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۹ آذر ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: از هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات انتظار داریم با دقت نظر بیش از پیش، ملاحظات سیاسی و قومی را کنار بگذارند و برای تأیید یا رد صلاحیت ها، مصالح نظام اسلامی را مد نظر بگیرند.

او افزود: به دست اندرکاران انتخابات توصیه می‌شود برای تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، توپ را در زمین دیگری نیندازند و کسانی را تأیید کنند که صلاحیت داشته باشند.

او ادامه داد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم ملزم به رعایت اخلاق اسلامی هستند و کسانی در جامعه خود را مطرح کنند که فردا هم در مجلس بتوانند اخلاق اسلامی و حق و حقوق مردم را رعایت کنند.

نکونام گفت: باید در انتخابات امسال تبلیغات سالم و درست، اخلاق محور، خدا محور و رعایت اخلاق انتخاباتی حفظ شود.

خطیب نماز جمعه شهرکرد در بخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن شب یلدا اشاره کرد و گفت: سعی کنیم این آیین دیرینه را به زیبایی‌های فکری، اخلاقی و اجتماعی مزین کنیم و کمک به نیازمندان، صله ارحام و خدمت به دیگران را از یاد نبریم.

نکونام روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی را یاد آور شد و گفت: همیشه باید آماده وقوع حوادث غیر مترقبه باشیم تا برای مقابله با خسارات احتمالی، مهیا و در مواقع خطر مسئولیت پذیر باشیم.

او همچنین با گرامیداشت روز ثبت احوال و راهداری به فعالان این بخش خدا قوت گفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار