خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

انتخاب نامزد‌ها بر اساس جناح بازی زمینه زیاده خواهی را فراهم می‌کند

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: انتخاب نامزد‌ها بر اساس جناح بازی، قوم گرایی و گرایش‌های سیاسی نمی‌تواند ضامن پیشرفت کشور باشد و فقط زمینه فساد و زیاده خواهی عده‌ای را در جامعه فراهم می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی خطیب نماز جمعه شهرکرد امروز ۲۲ آذر ۹۸ اظهار داشت: مردم با آگاهی و بصیرت نامزد اصلح نمایندگی مجلس شورای اسلامی را انتخاب کنند تا کشور در مسیر پیشرفت و تعالی، بیش از پیش قرار گیرد.

او افزود: مردم برای انتخاب کاندیدا‌ها شایستگی، صلاحیت فردی، دین مداری و حفظ منافع ملی بر مبنای عدالت گستری را مد نظر قرار دهند.

فاطمی اضافه کرد: انتخاب نامزد‌ها بر اساس جناح بازی، قوم گرایی و گرایش‌های سیاسی نمی‌تواند ضامن پیشرفت کشور و تامین خواسته‌های مردم باشد و فقط زمینه فساد و زیاده خواهی عده‌ای را در جامعه فراهم می‌کند.

او بر ایجاد فضای رقابت انتخاباتی سالم و عاری از غیبت، تهمت، سیاه نمایی و تخریب تأکید کرد و ادامه داد: ترور شخصیت در رقابت‌های انتخاباتی ارمغان غرب است به طوری که همان گونه که مشاهده شد نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چطور یکدیگر را رسوا و تخریب می‌کردند تا رأی جمع کنند و این دور از شأن ملت ایران است.

فاطمی در ادامه از مردم خواست: با صداقت، آگاهی و بصیرت، آرای خود را به درون صندوق‌ها بیاندازند و از هر گونه جنجال آفرینی برخی گروه‌ها دوری کنند تا این رویداد بزرگ سیاسی در فضای سالم برگزار شود و سرنوشت مردم آن طور که باید و به صلاح ملت و کشور است به دست خودشان رقم بخورد.

او همچنین با اشاره به آیات قرآنی، زندگی بدون معنویت را تکراری، بی روح، کثیف و بدبختانه بیان کرد و گفت: خانواده‌ها در زندگی دین، ارزش‌های انسانی و پاکی را رواج دهند تا روح و نفس آن‌ها تعالی یابد و از این همه بدبختی دنیا طلبان رها شوند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.