خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: همواره تیر دشمنان با هوشیاری نسل جوان به سنگ می‌خورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۵ آذر ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: همواره بعد از انقلاب دست‌های نفوذی بیکار نماندند و تلاش خود را برای شکستن مقاومت دینی دانشجویان و ترویج بی بند وباری، دنیاگرایی و بی تفاوتی بین آنان به کارگرفتند.

او افزود: با هوشیاری نسل جوان، تیر دشمنان همیشه به سنگ خورده است.

نکونام در مورد وقایع اخیر در شهرداری شهرکرد چند نکته را یادآور شد: نخست آن که در اول کار تذکراتی به اعضای شورا دادم که شاید اگر گوش کرده بودند کار به اینجا‌ها نمی‌کشید.

او در ادامه افزود: دوم آن که آنچه در هفته اخیر رخ داد نیازمند ریشه یابی است و باید مقصران احتمالی این معضل را در هر جایگاهی مورد موآخذه قرار داد و سوم آن که نباید مصوبات مربوط به کانون‌های مساجد تحت الشعاع این موضوع قرار گیرد.

نکونام در بخش دیگری از سخنانش به آغاز هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: راه حل مشکلات کشور در انجام پژوهش‌ها و نوآوری درعلم و دانش به دست جوانان است که رونق تولید را هم به همراه خواهد داشت.

او همچنین با اشاره به روز جهانی حقوق بشر اضافه کرد: دنیای غرب به جای حقوق بشر انسانی، حقوق بشر استکباری را محقق کرده و برای تأمین منافع خود، خون میلیون‌ها انسان بی گناه را در طول تاریخ ریخته و فقر و تبعیض را در سراسر دنیا به میراث گذاشته است.

نکونام به ۲۰ آذر ماه سالروز شهادت شهید دستغیب هم اشاره کرد و افزود: این شهید به دست مزدوران آمریکایی به شهادت رسید و به دنبال آن اتفاقات آبان ماه کشور را رقم زدند، اما بدانند راه به جایی نخواهند برد.

عرض تسلیت سالروز شهادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان، ولی نعمت ایرانیان پایان بخش سخنانش امروز امام جمعه شهرکرد بود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار