حضور کارکنان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ایلام در نماز جمعه

کارکنان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ایلام در نماز جمعه این هفته حضور یافتند.

حضور کارکنان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان ایلام در نماز جمعه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان ایلام در نماز جمعه در محل مصلای بزرگ ایلام به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری شرکت کردند.

در این مراسم مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان ایلام در نماز باشکوه جمعه پرشورتر از هر هفته حضور پیدا کردند.

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در سخنان پیش از خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، ضمن تبریک هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری گفت: نامگذاری این روز و اختصاص هفته‌ای به حمل و نقل و رانندگان فرصتی است تا ضمن قدردانی از تلاش رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل در زمینه ارتباط با مردم و شناساندن فعالیت‌های این مجموعه به مردم نیز تلاش شود.

دلخواه اظهار کرد: در سیل ۹۸ در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خسارت‌های زیادی وارد شد و ۸۱۰ کیلومتر از راه‌های استان بر اثر سیل آسیب جدی دید که با تلاش راهداری و حمل و نقل استان با توجه به اینکه ایلام چهارمین استان آسیب دیده بود و کمترین کمک از دیگر استان‌ها گرفته است.

او افزود: درایام اربعین حسینی استان ایلام و بخصوص شهر مهران و پایانه مرزی مهران شلوغ‌ترین روز‌های خود را سپری کردند چرا که در پایانه مرزی مهران بیش سه میلیون و هفتصد هزار نفربصورت رفت و برگشت تردد داشته است که نسبت به پارسال ۶۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.