در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، استودیو صدابرداری استاد "لوریس چکناواریان" در مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرین کوب بروجرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، استودیو صدابرداری استاد "لوریس چکناواریان" در مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرین کوب بروجرد افتتاح شد.

در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع و برخی مدیران و کارشناسان این اداره کل، استودیو صدا برداری استاد لوریس چکناواریان در مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرین کوب بروجرد افتتاح شد.

فرزاد درخشان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد در این خصوص، گفت: این استودیو با مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان از محل درآمد‌های این اداره، آماده و با سیستم‌های به روز تجهیز شده تا پاسخگوی نیاز هنرمندان موسیقی شهرستان باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این مراسم، گفت: این اقدام باید به الگویی برای سایر شهرستان‌ها مبدل شود که با بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود خود و درآمدزایی، بخشی از نیاز‌های فرهنگی، هنری و قرآنی شهرستان را برطرف نمایند.

احمد حسین فتایی ادامه داد: حمایت از هنرمندان شاخه‌های مختلف هنری، اصحاب فرهنگ و رسانه و جامعه قرآنی، مهمترین وظیفه‌ی مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان است و اینگونه اقدامات می‌تواند موجب رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر استان باشد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.