کمک ۴۳ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان خراسان جنوبی

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی از جذب ۴۳ میلیارد تومان کمک مردمی توسط این نهادد طی هشت ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اکبری قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی چهارشنبه شب در جشن یلدای مهربانی اظهار داشت: کمیته امداد خراسان جنوبی در هشت ماهه امسال بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان درآمد مردمی داشته است.

او با بیان اینکه ۳۶ درصد این منابع از محل مراکز نیکوکاری جذب شده است، بیان کرد: مراکز نیکوکاری ظرفیت بالایی است که از آن غفلت داریم.

 قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی ۵۹ مرکز نیکوکاری در استان، بیان داشت: برنامه امسال راه اندازی ۳۹ مرکز بوده است.

اکبری با بیان اینکه در کمیته امداد به دنبال معادله و فرمول برای جذب بهتر کمک‌های مردمی هستیم، افزود: در این راستا باید چند کار در قالب فرایند شکل بگیرند تا بر اساس شفاف سازی انجام شده بین مردم اعتمادسازی به مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها انجام شود.

او  به بی بدیل نقش رسانه‌ها در جذب اعتماد مردمی اشاره کرد و گفت: هر جا رسانه‌ها در کنار امداد بوده اند توان امداد به توان رسید.

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی نخستین مرکز نیکوکاری رسانه در استان، گفت: این امر کار ارزشمندی بود که رسانه‌ها سفیران ایتام و محرومان شدند و ظرفیت‌های مادی و معنوی خوبی در مدت فعالیت این مرکز رقم خورده است.

اکبری با بیان اینکه رسانه‌ها دریچه‌ای به سوی سایر مراکز و بستر ساز خدمت به محرومان شدند، بیان داشت: فعالان این مرکز به صورت مردمی و احساسی کار‌های بزرگ و ارزشمندی انجام دادند.

او با اشاره به اینکه در حوزه اکرام ایتام قرار است تا پایان سال یک میلیون خیر جدید به مجموعه حامیان امداد اضافه شود، افزود: سهم استان از این رقم ۲۰ هزار نفر است که باید تا پایان سال جذب شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.