هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشورمان امروز پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری تمامی مسابقات در شهر‌های مختلف پیگیری شد.

شهروند ساری ۳ - گیتی پسند ۳

در نخستین مسابقه امروز ۲ تیم شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار جذاب ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند.

گیتی پسند با این تساوی ۴۳ امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول قرار دارد. همچنین شهروند با این تساوی ۳۳ امتیازی شد و همچنان در رده پنجم جدول قرار گرفت.

مس سونگون ۴ - آذرخش بندرعباس یک

در دیگر بازی امروز ۲ تیم مس سونگون و آذرخش بندرعباس از ساعت ۱۷ در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر یک از سد تیم بحران زده آذرخش عبور کند.

مس سونگون با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفته و از شانس‌های نخست قهرمانی در این فصل به شمار می‌رود. همچنین آذرخش بندرعباس که این روز‌ها با بحران شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند ۱۴ امتیازی باقی ماند.


بیشتر بخوانید: بازی آذرخش و مس سونگون برگزار خواهد شد


فرش آرا مشهد ۳ - سوهان محمد سیما قم یک

در دیگر مسابقه امروز ۲ تیم فرش آرا مشهد و سوهان محمد سیما قم از ساعت ۱۷ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه جذاب و دیدنی تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم خوب و قدرتمند سوهان محمد سیما عبور کند.

فرش آرا با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و همچنان در رده چهارم جدول قرار گرفته است. همچنین تیم سوهان محمد سیما قم پس از قبول این شکست همچنان ۳۲ امتیازی باقی ماند و در رده پنجم جدول قرار دارد.

نتایج کامل بازی‌های امروز به شرح زیر است:

هایپیرشهر شاهین شهر ۳ - ملی حفاری اهواز یک

شهروند ساری ۳ -گیتی پسند اصفهان ۳

مس سونگون ۴ - آذرخش بندر عباس یک

ستارگان ورامین ۲ - ارژن شیراز ۳

فرش آرا مشهد ۳ - سوهان محمد سیما قم یک

سن‌ایچ ساوه ۵ مقاومت البرز صفر

اهورا بهبهان ۲ - شاهین کرمانشاه ۴

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار