برگزاری دیدار ۲ تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و مس سونگون که پیش از این در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، با برطرف شدن ابهامات برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر تصمیم گرفت برابر فرش آرا مشهد بازی نکند، این طور به نظر رسید که آن‌ها همچنان قصد حضور در رقابت‌های لیگ را نخواهند داشت. تیم فوتسال آذرخش بندرعباس فردا در یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل، باید به مصاف مس سونگونی برود که این روز‌ها در صدر جدول جای خوش کرده است و هنوز مشخص نیست که آیا آذرخش می‌خواهد در این مسابقه شرکت کند یا خیر؟ اما آن چیزی که مشخص می‌باشد این موضوع است که اگر آذرخشی‌ها نخواهند در مقابل مس حاضر شوند آن موقع به دلیل شرکت نکردن در ۲ مسابقه متوالی از سوی سازمان لیگ به دسته دوم سقوط می‌کنند و از طرف دیگر پرونده این تیم به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ملی پوش برزیلی به گیتی پسند پیوست


حال باید دید که نظر مسئولان باشگاه آذرخش راجع به این موضوع چه می‌باشد. آذرخشی‌ها به خاطر آن که به دسته پایین‌تر سقوط نکنند آیا حاضر می‌شوند مشکلات مدیریتی و مالی خود را در این هفته کنار گذاشته و در برابر مس سونگون قرار گیرند؟ یا اینکه این تیم همچنان بر روی حرف خود ایستاده و حاضر نیستند در بازی دوم هم شرکت کنند.

در همین رابطه یک منبع آگاه از باشگاه آذرخش بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اینکه آیا آذرخش فردا در بازی با مس سونگون حاضر خواهد شد یا خیر اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که همچنان در تیم وجود دارد و با صحبت‌هایی که بازیکنان تیم دیروز با عباس روزپیکر (سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس) داشته اند، به خاطر مردم عزیر هرمزگان و اینکه تیم به دسته پایین‌تر سقوط نکند بازیکنان و کادر فنی باشگاه تصمیم گرفتند که در بازی با مس سونگون حاضر شوند. امیدوارم که بعد از بازی با مس سونگون مشکلات باشگاه هر چه زودتر برطرف شود تا تیم از این وضعیت بحرانی خارج شود.

همچنین چند روز پیش قاسم رنجبریان دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ما از حضور آذرخش در بازی با مس سونگون خبر داد. او در این باره گفت: «ما در هیئت فوتبال تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این تیم در بازی چهارشنبه خود برابر مس سونگون حاضر شود. بازیکنان و سرمربی آذرخش بیشتر از آن که با مسائل مالی مشکل داشته باشند، با مسائل مدیرتی مشکل دارند. کادر فنی این تیم می‌گوید اگر مدیریت باشگاه تغییر پیدا کند آن موقع مشکلی برای بازی کردن در رقابت‌های لیگ برتر نخواهند داشت. به هر حال باید منتظر ماند و دید که در روز‌های آینده اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان چه تصمیمی را بابت مدیریت این باشگاه خواهد گرفت.»


بیشتر بخوانید: ملی پوش فوتسال کشورمان به ایران بر می‌گردد؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار