تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای تقویت هر چه بیشتر خود در رقابت‌های لیگ برتر با بازیکن تیم ملی برزیل به توافق دست پیدا کرد.

ملی پوش برزیلی به گیتی پسند پیوستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای تقویت خود در ۵ بازی باقی مانده لیگ برتر موفق شد امروز با والکس فلنک بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل به توافق دست پیدا کند. والکس قرار است به زودی برای امضای قرارداد خود با گیتی پسند به اصفهان سفر کند. او پیش از پیوستن به تیم گیتی پسند در باشگاه مگنوس برزیل توپ می‌زد و موفق شد با این تیم در جام باشگاه‌های جهان عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. تیم فوتسال مگنوس برزیل در جام باشگاه‌های جهان در گروه مس سونگون نماینده فوتسال کشورمان قرار داشت و توانست در بازی با نماینده کشورمان به برتری دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید: ملی پوش فوتسال کشورمان به ایران بر می‌گردد؟


حال پس از مذاکراتی که بین ۲ باشگاه مگنوس و گیتی پسند صورت گرفت در نهایت این باشگاه برزیلی به فروختن بازیکن ملی پوش خود رضایت داد و قرار است به زودی والکس راهی ایران شود تا در سفر به اصفهان قرارداد خود را با گیتی پسندی‌ها به ثبت برساند. این تیم بعد از آن که موفق شد دروازه بان برزیلی خود به نام فالکون را به خدمت بگیرد یک سهمیه فیفا خالی داشت و توانست نهایت استفاده را از آن سهیمه ببرد و با خریدن والکس فلنک برزیلی سهیمه فیفا این تیم هم به اتمام رسید.


بیشتر بخوانید: حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر فوتسال زیر ذره بین سازمان لیگ


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار