سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان گفت: دومین دوره از مسابقات بزرگ کتابخوانی جام معرفت ویژه کارمندان و خانواده دستگاه قضائی در استان کرمان برگزار شد.

دادگستری زرند قهرمان مسابقات جام معرفت در استان کرمان شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد باقر اسلامی، سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم و امور فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل استان کرمان گفت: دومین دوره از مسابقات بزرگ کتابخوانی جام معرفت ویژه کارمندان و خانواده دستگاه قضائی و سازمان‌های تابعه در استان کرمان برگزار شد.

اسلامی بیان کرد: این سری از مسابقات در دو مرحله مقدماتی و استانی برگزار و در مرحله مقدماتی تعداد ۵۲ تیم ثبت نام کردند که از معاونت فرهنگی قوه قضائیه فقط افرادی که ۶۰ درصد حدنصاب امتیاز را کسب کرده بودند می‌توانستند در مرحله استانی شرکت کنند.

او افزود: مرحله استانی این مسابقات در دو روز و به دو صورت حذفی و دوره‌ای در آذرماه سال جاری برگزار شد و تعداد ۲۹ تیم به صورت رودر رو با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم عروه الوثقی از دادگستری شهرستان زرند به عنوان تیم اول به مرحله کشوری راه یافت؛ و تیم‌های پویندگان ازدادگستری کوهبنان و عاشورا از دادگستری کرمان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.