شهردار سنندج گفت: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی در سنندج در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حشمت‌الله صیدی در مراسم روز حمل و نقل که با حضور جمعی از مدیران شهرداری و جمعی از رانندگان حمل ونقل عمومی برگزار شد، ضمن تبریک روزملی حمل و نقل گفت: رانندگی شغل بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و رانندگان از اقشار زحمتکش جامعه به شمار می‌آیند.

او افزود: رانندگان حمل ونقل عمومی چه در حوزه درون شهری و چه برون شهری تمام اندوخته‌ها و جان خود را در مسیر خدمت گزاری صرف کرده و باید قدردان زحمات آنان بود.

صیدی بیان کرد: رانندگان تاکسی و اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی مورد اعتماد همگان بوده و شهروندان با فراغ بال فرزندان و خانواده خود را به آنان می‌سپارند.

شهردار سنندج تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی در سنندج در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

صیدی با اشاره به شرایط گرانی سوخت، قطعات خودرو تحریم‌های ظالمانه گفت: هرچند در حال حاضر جنگ فیزیکی در جریان نیست، ولی ملت ایران با جنگ اقتصادی عظیمی مواجه است.

اوگفت: این تحریم‌ها موجب مسدود شدن تمام مویرگ‌های اقتصادی کشور شده که دولتمردان در راستای کاهش فشار بر روی مردم تدابیر و برنامه‌های مختلفی تدوین نموده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.