رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج رفع معضل ترافیک و حمل و نقل عمومی در سطح شهر‌ها را در گرو توسعه، گسترش و توجه ویژه به ناوگان حمل ونقل عمومی بیان کرد.

رفع معضل ترافیک نیازمند توجه ویژه به ناوگان حمل ونقل استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر جمشید نژاد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج، گفت: رفع معضل ترافیک و حمل و نقل عمومی در سطح شهر‌ها هیچ راه حلی جز توسعه، گسترش و توجه ویژه به ناوگان حمل ونقل عمومی ندارد.

او افزود: وظیفه همه خدمتگزاران این حوزه این است که به گونه‌ای بستر را فراهم نمایند که مردم به سمت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر سوق داده شوند.

جمشیدنژاد بیان کرد: رانندگان نیز در این زمینه می‌توانند با رعایت شئونات، جلب رضایتمندی شهروندان، حفظ تمیزی وسیله نقلیه، خدمت رسانی به موقع و همیشه در دسترس بودن در ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی تاثیر گذار باشند.

او تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی در سنندج در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در نهایت ابراز امیدواری کرد: با خدمات رسانی شایسته به شهروندان بتوانیم موجبات رضایتمندی و اطمینان خاطر آنان را فراهم نماییم.

در پایان این مراسم از جمعی از رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی (اتوبوس، تاکسی و راننده آژانس) با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.