رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از ردصلاحیت ۶۹ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی این انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، راستگو رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از ردصلاحیت ۶۹ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی این انتخابات در استان خبر داد.

راستگو افزود: بیشترین تعداد ردصلاحیت در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با ۴۵ نفر است و در ۴ حوزه نیز هیچ داوطلبی ردصلاحیت نشده است.

او گفت: در حوزه‌های انتخابیه ملکان ۶ نفر،مرند و جلفا ۵ نفر، بناب و اهر و هریس هرکدام ۳ نفر، میانه، مراغه و عجب‌شیر و بستان‌آباد هرکدام ۲ نفر و در حوزه انتخابیه سراب یک نفر ردصلاحیت شده و در حوزه‌های انتخابیه ورزقان کلیبر، خداآفرین و هوراند،شبسترو هشترود و چاراویماق نیز هیچ داوطلبی ردصلاحیت نشده است.

او با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های اجرایی، گفت: نتیجه بررسی این هیأت‌ها، امروز به صورت محرمانه از طریق فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه به داوطلبان ردصلاحیت‌شده و همچنین به هیأت نظارت استان اعلام خواهد شد.

راستگو گفت: داوطلبان ردصلاحیت‌شده ۴ روز مهلت دارند تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به انصراف ۸۲ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان گفت: با احتساب مجموع داوطلبان انصرافی و ردصلاحیت‌شده، تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۶۴۵ نفر رسید.

استان آذربایجان شرقی در خانه ملت ۱۹ کرسی نمایندگی دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.