محمد نوازی گفت: هر کسی به خودش اجازه می‌دهد درباره استقلال صحبت و مثل توپ آن را شوت کند.

باشگاه استقلال مثل توپ وسط افتاده و هر کسی آن را شوت می‌کند محمد نوازی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس ناصرحجازی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: متاسفانه باب شده که در ایران وقتی کسی زنده است، یادی از او نمی‌کنیم. لحظه‌ای که دست‌شان از دنیا کوتاه می‌شود همه برای او دوست و رفیق می‌شوند.‌ ای کاش قبل از  اینکه اسطوره‌هایمان از دنیا بروند، کارشان به بیمارستان کشیده شود و تنها بشوند، برای شان کاری کنیم و رفت و آمدی با او داشته باشیم. چنین برنامه‌هایی باعث می‌شود که بیشتر به یاد و فکر همدیگر باشیم.  

نوازی درخصوص غیبت بازیکنان و مدیران استقلال در این مراسم تصریح کرد: باشگاه استقلال مثل توپ فوتبال وسط افتاده است و هرکسی آن را شوت می‌کند. هر کسی درباره آن صحبت می‌کند و نظرش را می‌دهد. البته اگر من هم جای بازیکنان بودم، در چنین شرایطی به این مراسم  نمی‌آمدم. بازیکنان بدون مدیرعامل و سرمربی کار می‌کنند و باید از آن‌ها تشکر کرد.


بیشتر بخوانید: حسن زاده: حجازی شناسنامه فوتبال ایران است


او درخصوص شرایط این روز‌های استقلال گفت: من نمی‌دانم این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، هر روز به هواداران وعده می‌دهند، اما هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. امیدوارم هر زودتر به فکر باشند و با تصمیمی اساسی، مدیرعامل را معرفی کنند. اگر قرار بر نیامدن استراماچونی است،   برای تیم، مربی تعیین کنند؛ چرا که تیم صدر جدول است و بدون مربی، مدیرعامل و سرپرست کار می‌کند که البته در نوع خودش اتفاق عجیبی است.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار