پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر ناصر حجازی زنده بود و می دید که یک خیابان را به اسمش نامگذاری کرده اند، خیلی بیشتر لذت می برد  تا این که پس از فوت او این کار را انجام دادند.

ورمزیار:  حجازی زنده بود و می دید نامش را روی یک خیابان گذاشتند، لذت می برد/ اولویت وزیر ورزش انتخاب مدیرعامل استقلال باشدصادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم ناصر حجازی اظهار داشت: باید به کسانی که برای برگزاری مراسم بزرگداشت ناصر خان زحمت کشیده اند، خسته نباشید بگوییم. به هر حال این مراسم یادبود یکی از اسطوره‌های ما است که برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشید. ناصرخان در زمان بازیگری و سرمربیگری یکی از بهترین‌ها بود و امیدوارم چنین مراسم‌هایی برای تمام پیشکسوتان ما برگزار شود.

ورمزیار در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست چنین مراسم‌هایی در زمان حیات پیشکسوتان و اسطوره‌ها برگزار شود گفت: مسلما اگر این مراسم‌ها در زمان حیات پیشکسوتان و اسطوره‌ها برگزار شود بهتر است. اگر ناصرخان زنده بود و می‌دید که نامش را روی یک خیابان گذاشتند، خیلی بیشتر لذت می‌برد تا این که پس از فوت او خیابانی را به نامش کنند. مسلما اگر مرحوم حجازی در قید حیات بود و تندیس و نامگذاری خیابانی به نام خودش را می‌دید، اقدام ارزشمند تری بود. بنابراین بهتر است وقتی اسطوره‌های ما در قید حیات هستند از آن‌ها قدردانی کنیم.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص شرایط نامناسب این تیم و گزینه‌هایی که پس از قهر سرمربی ایتالیایی به عنوان سرمربی جدید استقلال مطرح شده گفت: به اعتقاد من از همان اول مشخص بود که استراماچونی دیگر بر نمی گردد. زمانی که یک مربی کشور را ترک می‌کند و دستیارانش را هم با خودش می‌برد، بازگشتش دور از انتظار است و برای برنگشتن می‌رود. اگر استراماچونی می‌خواست به توافق برسد ایران را ترک نمی‌کرد. چیزی که همیشه برای ما ارزشمند است و امثال استراماچونی‌ها را بزرگ می‌کند استقلال است. استراماچونی به خیلی از کشور‌ها رفت و دیپورت شد، اما به ایران آمد و تا این حد بزرگ شد. به هر حال خیلی از تیم‌ها به دنبال او هستند. اگر قرار است بعد از استراماچونی مربی داخلی بیاید، باید کارشناسی شود.


بیشتر بخوانید: مظلومی: اسطوره‌های زیادی داریم که در قلب مردم بوده و فراموش نشدنی هستند/ بهتر است مُرده پرست نباشیم


او درباره اداره باشگاه استقلال بدون مدیرعامل گفت‌: این ضعف باید هر چه زودتر برطرف شود، زیرا این پست حساس است. نیم فصل اول تمام شده و نقل و انتقالات در پیش است و در این فرصت باید نقاط ضعف تیم برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم پوشش داده شود. قطعا امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت‌تر است. از وزیر ورزش می‌خواهم هر چه زودتر به فکر انتخاب مدیرعامل باشد و اولویت بعدی اش انتخاب سرمربی باشد.

ورمزیار درباره صحبت‌هایی که مبنی بر خیانت به مرحوم حجازی مطرح شده گفت: در آن مقطع در باشگاه نبودم و نمی‌توانم درباره چیز‌هایی که گفته شده اظهار نظر قاطعی کنم، اما امیدوارم که چنین اتفاقی نیفتاده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار