بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در مکتب حجازی چیزی به نام خیانت وجود نداشت و فقط زبان او تند بود.

صادقی: در مکتب حجازی خیانت وجود نداشتامیرحسین صادقی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس مرحوم ناصر حجازی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار داشت: باید به خاطر زنده نگه داشتن نام و یاد مرحوم حجازی تشکر کنم. از یادبود حجازی رونمایی شد و از این موضوع خوشحال هستم. امیدوارم این اتفاق برای دیگر پیشکسوتان کشور هم رخ بدهد. متاسفانه فرهنگ غلطی وجود دارد و فقط به مرده‌ها توجه می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: ‌نمی‌توانند با خط زدن نام حجازی از روی تابلوها، یاد و نام او را از دل مردم بیرون کنند


صادقی درباره اوضاع این روز‌های استقلال گفت: پذیرفتن هدایت تیم فوتبال استقلال تهران در این شرایط برای دیگر مربیان کار سختی است و شجاعت می‌خواهد. برخی از افراد در حال حاضر مردم را بازی می‌دهند و امیدوارم که یک مقدار واضح‌تر در باره این موضوع  با مردم صحبت کنند. اگر هم قرار است که یک مربی جدید  به استقلال اضافه شود باید از او حمایت شود. استقلال در این شرایط نه مربی دارد و نه مدیرعامل. فقط یک دربان در باشگاه استقلال حضور دارد، اما استقلال همچنان برنده می‌شود و هواداران هم باید کمی صبر داشته باشند.


بیشتر بخوانید: رمضانی: حجازی صادقانه زندگی کرد و به منافع شخصی اهمیت نمی‌داد


او در خصوص حواشی اخیری که پیرامون خیانت به ناصرحجازی در تیم استقلال به وجود آمده است، گفت: در مکتب استقلال و حجازی خیانت وجود نداشت. درباره مباحثی که این روز‌ها گفته می‌شود نیز اطلاعی ندارم. زمانی هم که شاگرد حجازی بودم، با کسی کار می‌کردم که مثل من زبانش خیلی تند بود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار